Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از شیوه‌های ساده برای افزایش امنیت ساختمان و فروشگاه‌های مختلف استفاده از درب‌های ضد سرقت است. درب ضد سرقت با داشتن ویژگی‌های کلیدی فراوان می‌تواند برای جلوگیری از تخریب، دستکاری و سرقت ساختمان یا محیط‌های مختلف به کار برود. میزان مقاومت و استحکام درب‌های ضد سرقت با توجه به کیفیت متریال‌های به کار رفته در آن با یکدیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود تنوع در این گونه درب‌ها باعث می‌شود تا کاربران متناسب با نیاز خود بتوانند یک خرید هوشمندانه داشته باشند.

زمانی که به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید و در موتورهای جستجو نظیر گوگل، اقدام به جستجوی محصول مورد نظر خود دارید، با گستردگی زیادی از انواع درب‌های ضد سرقت روبرو می‌شوید که انتخاب آن برای‌تان کمی دشوار و گیج کننده است. در صورتی که بخواهید خرید درب‌های ضد سرقت را متناسب با نیاز خود انجام دهید بهتر است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

اهمیت خرید درب‌های ضد سرقت

باید توجه داشته باشید که درب‌های ضد سرقت از متریال‌های متفاوت با ویژگی‌های گوناگون تشکیل شده است که کاربران بر اساس نیاز خود می‌توانند با شناخت یک فروشگاه معتبر، انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشند. درب ضد سرقت می‌تواند وارداتی باشد یا در داخل کشور ایران توسط مهندسان داخلی تولید شود. انتخاب یک درب مناسب برای کسانی که می‌خواهند امنیت محیط را به خوبی تامین کنند مهم است.

برخی از شرکت‌های مختلف وجود داشته که درب‌های ضد سرقت را از برندهای متنوع برای مشتریان تهیه می‌کنند. نوع یراق‌آلات به کار رفته در درب‌های ضد سرقت باعث تفاوت در قیمت درب ضد سرقت خواهد شد. انتخاب یک درب مناسب نیاز به بررسی‌های دقیق و اصولی دارد تا افراد با هزینه‌ای که قصد دارند در زمینه خرید درب ضد سرقت داشته باشند، یک انتخاب مناسب انجام دهند. ویژگی‌های مشترک زیادی در درب‌های ضد سرقت موجود در بازار وجود دارد که برای همه مدل‌ها و برندها ثابت است. شناخت این ویژگی‌ها می‌تواند در انتخاب یک درب مناسب سودمند باشد.

ویژگی‌های مشترک درب‌های ضد سرقت

انتظار افراد از خرید درب ضد سرقت ایرانی می‌تواند بسیار بالاتر از سایر برندهای موجود در بازار باشد. توانمندی مهندسان ایرانی در تولید‌ درب‌های ضد سرقت باکیفیت در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است. کاربران بر اساس انتظار خود می‌توانند به دنبال خرید یک درب ضد سرقت مناسب باشند. بر این اساس یک سری ویژگی‌های مشترک در خرید درب‌های ضد سرقت وجود دارند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام بالا در مقابل ضربه و نفوذ افراد مختلف داشتن یک چهارچوب محکم برای جلوگیری از انتقال ضربه‌های احتمالی دارا بودن مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی دارا بودن قفل چندزبانه محکم برای جلوگیری از شکسته شدن قفل در برابر ضربه تنوع ظاهری زیبا برای انتخاب تمام سلیقه‌ها

درب‌های ضد سرقت موجود در بازار در چه مدل‌هایی عرضه می‌شوند؟

یکی از معیارهای انتخاب درب ضد سرقت، تقسیم بندی بر اساس کشور سازنده محصول است. طبق دسته بندی صورت گرفته می‌توان گفت درب‌های ضد سرقت به 4 دسته درب‌های تولیدی کشور ایران، ترکیه، چینی و ایتالیایی تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

درب ضد سرقت ایرانی

درب‌های ضد سرقت ایرانی توسط چند شرکت خاص و برجسته تولید می‌شوند که به صورت معمول برای ساخت این نوع درب‌ها از چوب راش و بلوط استفاده می‌شود. در مدل‌های ایرانی، درب‌های ضد سرقت فلزی به ندرت دیده می‌شود. وجود طراحی مناسب درب‌های ضد سرقت ایرانی این امکان را به افراد متخصص خواهد داد تا بتوانند این گونه درب‌ها را به آسانی رگلاژ کنند. کیفیت مختلف درب ضد سرقت ایرانی متفاوت است و به نسبت درب‌های چینی گران‌تر هستند.

از مزایای درب ضد سرقت ایرانی می توان به مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر اشاره کرد که هر مشتری را قانع می کند تا یکی از آن ها را خریداری کند. این درب ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر این که منزل شما را از ورود سارقان محافظت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضدحریق هم هستند. علاوه بر این، با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی این درب ها شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند.

درب ضد سرقت چینی

بیشتر محصولات این برند از نوع فلزی است که دارای کیفیت‌های نسبتا بالایی نسبت به مدل‌های داخلی است. این نوع از درب‌های ضد سرقت ارزان قیمت بوده و برای استفاده در محیط‌های مختلف کاربردی است. قفل استفاده شده در درب‌های ضد سرقت چینی به صورت 13 عدد زبانه با قابلیت حرکت چهار جهته است. اگر بخواهید از یک درب ضد سرقت مناسب برای محیط‌های ساختمانی استفاده کنید، درب‌های ضد سرقت چینی بسیار مناسب است.

درب ضد سرقت ترک

این مدل از درب‌ها به عنوان پرمصرف‌ترین درب‌های ضد سرقت است که در ایران مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد. برخی از درب‌های ترک مونتاژ داخل بوده و برخی دیگر به صورت مستقیم وارد می‌شوند. روکش این نوع درب‌ها از چوب یا ام دی اف است و همچنین مدل‌های PVC و کامپوزیتی نیز در بازار دیده می‌شود. درب‌ ضد سرقت ترک در بخش پاشنه از استیل ضد زنگ بهره می‌برد تا در برابر ضربه و رطوبت بسیار مقاوم باشد. قیمت درب ضد سرقت ترک نسبت به مدل ایرانی و چینی بالاتر است.

قیمت درب ضد سرقت ترک در مقایسه با دیگر درب های ضد سرقت موجود بیشتر است و همچنین از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشد. درب ضد سرقت ترک به دلیل وارداتی بودن هزینه گمرکی نیز اضافه می شود و به همین دلیل قیمت آن برای مشتری گرانتر تمام می شود.

درب ضد سرقت ایتالیایی

درب‌های ضد سرقت ایتالیایی دارای طراحی منحصر به فرد بوده و بسیار گران قیمت هستند. کیفیت این نوع درب‌ها نسبت به مدل‌های دیگر در سطح بالاتری قرار دارد. لولاها در این مدل از درب‌ها به صورت مخفی تعبیه شده است و قسمت داخلی درب از دو پوشش فولادی تشکیل شده است. خرید درب‌های ضد سرقت از یک فروشگاه معتبر می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه‌ها شود که در بین فروشگاه‌های ارائه دهنده این محصولات می‌توان به گروه صنعتی درکو اشاره کرد.

 درب لابی ضد سرقت

این مدل درب های ضد سرقت لابی دارای کلاف کشی فلزی دور تا دور لنگه و ورق فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه ساخته می شوند مدل ها و طرح های این مجموعه از طرح های بسیار متنوع و رایج ساخته می شوند طرح های انتخابی در این مدل ها شامل تمامی طرح های موجود در همه ی مدل های ارایه شده است این مدل دربها درب لابی ضد سرقت دو لنگه و یا درب لابی ضد سرقت یک و نیم لنگه هم می گویند با توجه به اینکه طرح های تولید شده در این نوع درب ها معمولا بسیار متنوع و سازگار با همه ی سلیقه ها است و از لحاظ کیفیت ساخت هیچ تفاوتی با دربهای دیگر ندارند ولی از لحاظ قیمتی بالاتر از بقیه مدل درب ضد سرقت هستند، طرفداران خاص و ویژه ای دارند و معمولا سازندگان و افراد خاص از این نوع درب لابی ضد سرقت استفاده می کنند .

خرید درب ضد سرقت از گروه صنعتی درکو

گروه صنعتی درکو در بهار 1381 فعالیت تخصصی خود را در زمینه فروش درب‌های ضد سرقت ترک، تولید درب‌های ضد سرقت ایرانی، واردات درب ضد سرقت چینی، ساخت درب‌های چوبی داخلی و ورودی ساختمان به صورت حرفه ای آغاز نمود و هم اکنون به عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انواع درب‌های ضد سرقت شناخته می‎‌شود. اگر به دنبال خرید درب‌های ضد سرقت باکیفیت هستید بهتر است به این فروشگاه به نشانی اینترنتی https://doorcoo.ir سر بزنید و از محصولات متنوع آن دیدن کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فروشگاه معتبر خرید درب های ضد سرقت درب ضد سرقت ایرانی درب های ضد سرقت درب لابی ضد سرقت خرید درب ضد سرقت موجود در بازار نوع درب ها ضد سرقت چینی ضد سرقت ترک درب ها ویژگی ها یک درب مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله