Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:06:52 GMT

کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم تریاک در خاتم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۹۶۷

کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم تریاک در خاتم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ حسین اسماعیلی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام اقدام‌های اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل محموله مواد افیونی در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودرو ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم با بیان اینکه در این خصوص سه قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد استان فارس بارگیری شده بود که با تیز هوشی ماموران پلیس خاتم توقیف شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه