Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری دو برادر و اعتراف آنها به ۳۰ فقره سرقت منزل خبر داد و گفت: یکی از متهمان، به جرم تیراندازی و قتل عمد تحت تعقیب بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در پی وقوع متعدد سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران و ارسال پرونده‌ها به پایگاه هفتم پلیس آگاهی، تیمی از کارآگاهان مبارزه با سرقت منزل این پایگاه در تحقیقات پلیسی متوجه باندی بودن سرقتها و سرقت توسط چند سارق حرفه‌ای شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارآگاهان متوجه شدند سرکرده اعضای این باند دو برادر به نامهای امین و رامین بودند که پیش‌تر به جرم سرقت منزل روانه زندان شده و از مجرمان سابقه‌دار هستند.

کارآگاهان با تلاش بی‌وقفه موفق به شناسایی مخفیگاه امین در حوالی میدان شوش شده و وی 12 اسفند 99 پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل وی اموال مسروقه مختلفی شامل فرش، تلویزیون و لوازم تزئینی کشف شد.

امین پس از انتقال به پایگاه پلیس آگاهی در بازجویی انجام شده به شدت منکر هرگونه سرقت و اقدام مجرمانه بوده و حتی در مواجهه با ادله نیز اتهام وارده را قبول نداشت و بدین ترتیب مأموران در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی برای دستگیری سرکرده دیگر این باند وارد عمل شدند.

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که رامین به جرم تیراندازی و قتل عمد تحت تعقیب قضائی است که تمام آدرسهای احتمالی متهم در تهران شناسایی شد.

در ادامه با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان، آخرین مخفیگاه متهم در محله جنت‌آباد شناسایی و وی بدون درنگ با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی  در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی دو قبضه سلاح کمری کشف شد.

سرهنگ هوشنگ کاکاوندی؛ رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با اعلام اینکه متهمان در ادامه تحقیقات پلیسی به 30 فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر معترف شدند، گفت: سارقان با استفاده از خودروهای پژو 206، پژو 207، ساینا، سانتافه سفید، آزرا مشکی و آریزو مشکی رنگ با شیوه تخریب در ورودی ساختمانها، مرتکب سرقت می‌شدند.

به گفته این مقام انتظامی، شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

سرقت 826 کارت هدیه 500 هزار تومانی از یک بیمارستان در تهرانبازداشت سارقان حین سرقت از خانه ویلایی+ تصاویر صحنه جرم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلانتری پلیس پیشگیری عملیات پلیس پلیس آگاهی پلیس 110 کشفیات کشفیات پلیس پلیس کلانتری پلیس پیشگیری عملیات پلیس پلیس آگاهی پلیس 110 کشفیات کشفیات پلیس پلیس پلیس آگاهی سرقت منزل هفتم پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران