Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دهقانی روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امنیت امروز ما به واقع مرهون همت، تعهد، تعصب ملی و تلاش شبانه روزی و طاقت فرسای سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: آنها در حساس ترین دوران ها با درایت و هوشمندی خود توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه و زبونی و خواری را نصیب جبهه استکبار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی یادآور شد: بدون شک امنیت، آرامش و آسایش امروز کشورمان در هنگامه ناامنی های منطقه نتیجه و مولود مجاهدت های بی شائبه و بی توقع سربازان گمنام امام عصر (عج) است.

عضو شورای تامین استان ایلام افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تلاش خستگی ناپذیرخود امنیتی پایدار و مثال زدنی را در منطقه بحرانی خاورمیانه ایجاد کرده اند.

به گزارش ایرنا، همزمان با میلاد باسعادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان در تقویم نیز به نام هفته سربازان گمنام نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ایلام دادگستری امام زمان(عج) وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دادگستری امام زمان عج ایلام دادگستری امام زمان عج وزارت اطلاعات اخبار کنکور سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ عباس اسکندری پور در گفتگو با میز تحریریه خبر استان با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه‌های my.medu.ir، my.gov.ir و irtextbook.ir امکان پذیر است افزود: ثبت نام پایه‌های تحصیلی دوم تا شش ابتدایی، هشتم ، نهم ، یازدهم و دوازدهم از ۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.
وی گفت: ثبت سفارش پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.
اسکندری پور گفت: در صورت نیاز به ویرایش، در زمان خاص این امکان برای والدین فراهم خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد