Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@07:36:04 GMT

چراغ دو خانه مسافر یزد خاموش شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۶۰۵۶

چراغ دو خانه مسافر یزد خاموش شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ هادی رسائی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا طرح بازدید از صنوف در شهرستان یزد به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ رسائی افزود: با هدف اجرای این طرح ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی از ۲۷ واحد صنفی بازدید و در اجرای این طرح دو خانه مسافر متخلف پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره از بازدید‌ها آموزش‌های لازم در خصوص رعایت نکات انتظامی و بهداشتی به صنوف ارائه شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه مسافر نظارت بر اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا