Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اجلاسیه پایانی دومین کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان یزد با حضور و سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد ، دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد از بهمن ماه سال 1398 به صورت رسمی در استان یزد کلید خورد و در طول یک سال و دو ماه فعالیت کنگره، خدمات بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف از سوی این کنگره انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع کرونا، رویکرد این کنگره ازبرگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف به سمت محرومیت‌زدایی وخدمت‌محوری رفت و بیش از 120 هزار بسته معیشتی، بیش از 40 هزار بسته بهداشتی و بالغ بر یک هزار سری جهیزیه کامل در میان نیازمندان توزیع شد.

این کنگره صبح امروز و با حضور خانواده معظم شهدا، سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، محمدعلی جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران، محمدعلی طالبی استاندار یزد، سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و جمعی از مسئولان استانی به کار خود پایان داد.

رونمایی از تمثال شهید سیدابراهیم، رونمایی از 40 عنوان کتاب تخصصی کنگره و اجرای گروه سرود از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم برگزار شد.

کنگره ملی 4000 شهید استان یزد|40 خدمت به نیابت از 4000 شهید استان انجام شدکنگره ملی 4000 شهید استان یزد| نماینده ولی فقیه در استان یزد: مرحوم آیت‌الله خاتمی همیشه به جبهه‌‌ها توجه خاص و ویژه‌ای داشتند + فیلمکنگره ملی 4000 شهید استان یزد| 4000 دفتر به تصویر سرداران شهید استان یزد مزین شد

 

 

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شهید استان یزد کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود