Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی مستقر در کرج، دکتر کامبیز بازرگان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از سایت کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس واقع در بیمارستان رسول اکرم (ص)  تهران گفت: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با نزدیک به یک قرن قدمت ‌و افتخار تحقیق و تولید واکسن های انسانی، دام و طیور و آبزیان، با شیوع بیماری کووید ۱۹ نیز بی درنگ وارد عمل شد و از اسفند سال ۹۸ و در طول سال ۹۹، تیم‌ تحقیقاتی موسسه رازی در این‌مورد نیز فعالانه و مجدانه کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: واکسن موسسه رازی که ماه های گذشته رونمایی شد از نوع پروتئین نوترکیب و از پلتفرم های جدید و پیشرفته دنیا به شمار می آید که اسفندماه وارد فاز کارازمایی بالینی شد و اکنون مرحله اول کارازمایی بالینی را در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) طی می کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بازدید امروز از داوطلبان و تیم های پژوهشی دانشگاه و موسسه رازی اظهار کرد: خوشبختانه کار با جدیت، سرعت و دقت علمی بالا که شایسته چنین‌کار حساسی است، پیش می رود و به نوبه خود از تمام کادر پژوهشی این مطالعه در موسسه رازی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ایران و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) قدردانی می کنم.

بازرگان افزود: براساس گزارش تیم تحقیقاتی، تا امروز علائم بالینی خاصی در داوطلبان دریافت واکسن مشاهده نشده و مسیر تزریق واکسن به داوطلبان با قوت دنبال می شود. به نظر می رسد اواسط اردیبهشت ماه این فاز به پایان می رسد و گزارش ها تکمیل شده و تحویل کمیته اخلاق در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار می گیرد که در صورت تایید، فاز دوم مطالعاتی آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: به موازات اجرای فازهای مطالعاتی واکسن رازی کوو پارس، مسیرهای تکمیلی برای تولید انبوه نیز پیگیری می شود.

 معاون وزیر جهاد کشاورزی پس از بازدید از بخش های مختلف سایت کارآزمایی بالینی واکسن کرونا ، در نشستی مشترک با دکتر علی اسحاقی رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ، دکتر سعید کلانتری و دکتر مسعود سلیمانی محققان اصلی کارآزمایی بالینی و دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی معاون فناوری و تحقیقات موسسه رازی روند ساخت واکسن کووپارس را بررسی کرد.

 واکسن رازی کوو پارس از نوع پروتئین نوترکیب و نخستین واکسن تزریقی - استنشاقی است. آزمایش های انسانی این واکسن، روز دهم اسفندماه آغاز شده و در سایت کارآزمایی بالینی موسسه رازی واقع در بیمارستان رسول اکرم (ص) تهران ادامه دارد.

هموطنان عزیز برای شرکت در کارآزمایی بالینی می توانند با مراجعه به سایت covid.rvsri.ac.ir ثبت نام کنند که پس از بررسی اولیه با آنها تماس گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی بیمارستان رسول اکرم (ص) واکسن کرونا استان البرز پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی بیمارستان رسول اکرم ص موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی بیمارستان رسول اکرم ص واکسن کرونا استان البرز اخبار کنکور واکسن رازی کوو پارس کارآزمایی بالینی موسسه رازی رسول اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است و پیگیری می‌کنیم تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عمده بار اصلی توسعه و پیشرفت استان بر دوش کارگران است و آنها چرخ اقتصادی کشور را به چرخش درمی‌آورند.

وی افزود: همواره مرهون کار و تلاش کارگران هستیم که بدون وجود آن‌ها کارها به پیش نمی‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است که پیگیری می‌کنیم این امر محقق یابد.

زارعی‌کوشا بر حل مشکلات بیمه‌ای کارگران تاکید و تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم که سهمیه اختصاص یافته به بیمه کارگران در استان بیشتر شود و بخشی از مشکلات این قشر کاهش یابد.

ضرورت حمایت ویژه از کارگران در راستای رونق تولید

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم تاکید کرد: جهش تولید با مشارکت مردم محقق خواهد شد که باید در این راستا از اقشاری همچون کارگران به صورت ویژه حمایت شود.

وی اضافه کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، معادن و مرز است که باید در راستای توسعه استان از آنها بهره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر احیای واحدهای راکد در استان، گفت: باید در وقت پیری و بازنشستگی نیز کارگران را فراموش نکرد و آنها را در این دوران نیز به صورت ویژه حمایت کرد.

ماموستا رستمی افزود: با حمایت از کارگران، سرمایه‌گذاران و اقتصاددانان باید اقتصاد کشور را تقویت و با رونق تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 749385

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز