Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه سردار شهید سلگی یک انقلابی معتقد و دغدغه مند بود گفت: فعالیت‌های سیاسی شهید سلگی تحت تاثیر سلامت نفس او بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   همدان  ، آیت‌الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید حاج میرزا سلگی، با گرامیداشت یاد و خاطره این فرمانده شهید، اظهار داشت: این که رهبر معظم انقلاب چه در تقریظ خود و چه در فرمایشاتی که نسبت به ایشان داشتند، بر شخصیت بزرگ این شهید تاکید داشتند، گویای آن است که شهید سلگی یک نعمت برای استان ما بود که متاسفانه ایشان را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه سال گذشته پس از شهادت شهید سلگی به دلیل شرایط کرونا، آن طور که باید نتوانستیم مراسمی را برگزار کنیم، اما انتظار بر این است که امسال تا آنجایی که پروتکل‌ها اجازه می‌دهد، این مسئله را جبران کنیم و ضمن تکریم خانواده شهید سلگی، یاد و خاطره ایشان را نیز زنده نگه داریم.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه شهید سلگی یک شهید در سطح ملی بود، مطرح کرد: در استان دارای شخصیت‌هایی برجسته‌ای در سطح ملی هستیم اما آن طور که باید نتوانسته‌ایم آنها را به جامعه معرفی کنیم و لذا لازم است جامعه را با شخصیت، شجاعت‌ها و رشادت‌های آنان آشنا کنیم.

وی به تشریح ویژگی‌های اخلاقی شهید سلگی پرداخت و گفت: شهید سلگی به معنای واقعی کلمه ولایت پذیر بود و دغدغه انقلاب را داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهید سلگی نگران جوان‌های انقلابی بود، عنوان کرد: راوی کتاب آب هرگز نمی‌میرد، معتقد بر حضور جوانان انقلابی در عرصه‌های مختلف مدیریتی بود و این موضوع را بارها ثابت کرده بود.

وی تصریح کرد: در برخورد با این شهید بزرگوار، انسان سلامت نفس ایشان را احساس می‌کرد، سلامت نفسی که حتی اگر فعالیت سیاسی هم انجام می‌داد، تحت تاثیر این سلامت نفس بود.

شعبانی با تأکید بر اینکه امیدواریم به وظیفه خودمان در قبال این بزرگان که برای انقلاب خون دل‌های فراوانی خورده‌اند عمل کنیم، مطرح کرد: امروز لازم است تا این الگوها را به جامعه و خصوصا نسل جدید به جای آنکه اسطوره‌هایی که معلوم نیست واقعیت تاریخی داشته باشند یا خیر را، معرفی کنیم، چرا که رشادت‌های این بزرگان در انقلاب اسلامی دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی‌ها و شهید سلگی‌ها الگوی تمام عیار رفتارهای دینی و انسانی هستند، عنوان کرد: امروز دست ما پر است از این افراد که باید با افتخار نه تنها در ایران که در سراسر عالم آنها را معرفی کنیم.

دل‌نوشته نغمه مستشار نظامی در سوگ سردار سلگی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان: زندگی سردار سلگی الگویی مناسب برای جوانان است دل‌نوشته حجت‌الاسلام رستمی برای سردار سلگی: او پیشقراول دفاع از مکتب انقلاب و ولایت بود+عکس

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با طرح این سوال که کدام مکتب توانسته تا به حال چنین شخصیت‌هایی را تربیت کند، گفت: شهید سلگی‌ها، رستم‌های واقعی هستند که همه ما آنها را دیده‌ایم و در همین مملکت تربیت شده‌اند و امروز لازم است که این بزرگان به دنیا معرفی شوند.

انتهای پیام/741/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نماینده ولی فقیه شهید سلگی یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی