Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: اکران ۵ فیلم‌ نوروزی کم‌رمق‌تر از همیشه انجام شد و ماحصل فروش آن‌ها ۴۰۰ میلیون تومان است.


با افزایش مسافرت‌های نوروزی، وضعیت دسته‌بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا تغییر کرده و در حال حاضر حدود ۷۰ شهر کشور در وضعیت‌های نارنجی و قرمز قرار دارند.

به همین دلیل، سالن‌های سینما که جزء گروه‌های شغلی سطح ۳ دسته‌بندی شده‌اند، در این شهرها تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعطیلی در برخی شهرها از جمله تهران و کرج از دیروز (دوشنبه ۹ فروردین) اجرا شده است.

از سوی دیگر، فیلم‌هایی که به مناسبت نوروز در سینماها اکران شدند، اقبالی در جذب مخاطب و گیشه نداشتند و تعطیلی سینماها هم مزید بر علت شده است.

در حال حاضر و تا پایان روز گذشته، مجموع فروش ۵ فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی، «هفته‌ای یک بار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، «لاله» ساخته اسدالله نیک‌نژاد، «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «تکخال» به کارگردانی مجید مافی به عدد ۴۰۰ میلیون تومان رسیده که بیانگر عمق فاجعه است.

برای درک بهتر این موضوع، جالب است بدانید سه فیلم پرفروشی که در ایام نوروز سال ۹۷ (بلیت ۱۵ هزار تومانی) حدود ۱۷ میلیارد تومان فروختند و سه فیلم پرفروش در ایام نوروز سال ۹۸ (بلیت ۲۰ هزار تومانی) بیش از ۳۰ میلیارد تومان عایدی برای سینمای ایران به ارمغان آوردند.

در ادامه، میزان فروش فیلم‌های نوروز ۱۴۰۰ بر اساس آمار سامانه سمفا ارائه می‌شود:

 

نام فیلمتعداد مخاطبمیزان فروشهفته‌ای یک بار آدم باش۵۸۳۲۱۴۰.۲ میلیون تومانخورشید۵۰۵۹۱۳۰.۴ میلیون تومانتکخال۳۹۳۴ ۸۶.۸ میلیون تومانخون شد۱۳۹۷۳۳.۷ میلیون تومانلاله۳۸۳ ۸.۸ میلیون تومان برچسب ها: فیلم‌های نوروزی

منبع: خرداد

کلیدواژه: فیلم های نوروزی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، فجرسپاسی شیراز دیروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، در ورزشگاه حافظیه مقابل تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
در دور بعدی جام حذفی نماینده فارس مقابل ملوان بندرانزلی سایپا به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی