Web Analytics Made Easy - Statcounter

دست پیرلو برای انتخاب ترکیب یوونتوس بازتر شد. 

پائولو دیبالا و آرون رمزی در تمرینات گروهی یوونتوس حاضر شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل ایتالیا، پائولو دیبالا و آرون رمزی از مصدومیتی که داشتند ریکاوری کرده اند و امروز توانستند به طور کامل در تمرین گروهی یوونتوس حضور پیدا کنند. این دو بازیکن مشکلی برای همراهی بیانکونری مقابل تورینو در دربی تورین (شنبه، 20:30 به وقت تهران) ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین بخوانید:

پائولو دیبالا: هیچ چیز به اندازه کمک به یوونتوس در این ماه ها نمی تواند خوشحالم کند

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با حامد شیری: سید جلال و گل محمدی زوج دفاعی من هستند؛ تیم ملی 98 تکرار نمی شود فولاد - استقلال؛ ورود الفاظی جدید به فوتبال ایران علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کلودیو جنتیله: احتمال اخراج پیرلو؟ معمولا یوونتوس پس از یک فصل ناموفق تغییرات می دهد خواهر کریستیانو رونالدو: نیت برادرم این بود که بازوبند پرتغال را به صورت داور پرتاب کند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار