Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی امیری در دیدار نوروزی با مازیار ناظمی گفت : نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مد نظر باشد، از فعالیت های آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حمایت می کنیم

به گزارش برنا، مازیار ناظمی در دیدار نوروزی خود با رئیس کمیته ملی المپیک با ارائه گزارشی از برنامه های فدراسیون در سال جدید گفت : توسعه متوازن و توجه گسترده به هیاتها و ورزشکاران و مربیان شهرستان ها و استان ها از برنامه های آموزشی و رویدادی مهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افرود: خوشبختانه با کمک های معنوی و مادی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، آکادمی بین المللی فدراسیون راه اندازی شد و اکنون در چهارده استان ایران شعبه دارد.

ناظمی در بخش دیگری از گزارش خود به رئیس کمیته ملی المپیک گفت : در بخش همگانی و مشارکت در برنامه های عام المنفعه و مدنی در سطوح مختلف مردمی و سازمانی، فدراسیون و مجموعه بزرگ قهرمانان زن و مرد و مربیان و روسای هیاتهای استانی آماده همکاری هستند و امیدوارم بتوانیم منشا اثر باشیم.

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با قدر دانی از تلاش های صورت گرفته و تبریک انتخاب مازیار ناظمی گفت: در آینده نزدیک در جمع بزرگ این خانواده حضور خواهم یافت.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مد نظر باشد، از فعالیت های آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حمایت می کنیم. 

در این دیدار دکتر کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازیار ناظمی رئیس کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم

اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند