Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت از تلاش دو ساعته نجاتگران این جمعیت برای خروج پیکر بی جان جوان ۲۱ ساله از رودخانه هلیل رود خبر داد.

«وحید شاهرخی» شامگاه ۱۰ فروردین اظهار کرد: بعدازظهر امروز طی تماس تلفنی عوامل  آتش نشانی و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری مرکز استان مبنی بر غرق شدن جوان ۲۱ ساله در رودخانه هلیل رود بلافاصله نیروهای امدادی این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حادثه در جاده سد بالاتر از پل اسفندقه رخ داده، افزود: نجاتگران این جمعیت قریب به دو ساعت تلاش، موفق شدند پیکر بی جان این جوان ۲۱ ساله را از رودخانه خارج و به عوامل نیروی انتظامی تحویل دهند.

گفتنی است: این جوان ۲۱ ساله در ایام نوروز در قالب کاروان جهادی در شهرستان قلعه گنج فعالیت داشته که در مسیر برگشت در شهرستان جیرفت دچار حادثه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جوان ۲۱ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، ضمن تبریک هفته هلال احمر به کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان تشکر و قدردانی کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای با نشاط، پر انرژی و تاثیر گذار است و نجاتگرانی که در حوادث و عرصه‌های پر خطر و در شرایط بحرانی حضور پیدا می‌کنند تا نجات بخش دیگران باشند، ایثارگر به تمام معنا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: این روحیه ناجی و کمک به دیگران در شرایط بحرانی در هلال احمر وجود دارد و معمولاً کسانی که در این عرصه قرار می‌گیرند نگاه شان کمک به همنوعان است.

وی با بیان اینکه کارکنان و نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم و آمادگی جسمانی برای حضور امدادگران در شرایط سخت بحران و تخصص متناسب با ماموریت‌های محوله برای نجاتگران جمعیت هلال احمر بسیار مهم است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در ادامه گزارش کاملی از خدمات و فعالیت‌های بشر دوستانه این جمعیت در سال گذشته و ایام نوروز ارائه کرد.

کد خبر 6097397

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار