Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضایی گفت: جشن میلاد امام زمان (عج) در شب میلاد و شام میلاد امام مهدی (عج)‌ به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: جشن میلاد امام زمان (عج) در شب میلاد و شام میلاد امام مهدی (عج)‌ به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز افزود: یکی از وظایف مهم شیعیان این است که در همه حال به یاد حضرت باشد و عمل به دستورات امام زمان (عج) را در دستور کار خویش قرار دهد، امامی که واجب الاطاعه و حجت خدا بر تمامی اهل زمین است.

وی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) پیشوای همه و چشم بینای خدا در بین مخلوقات است، تاکید کرد: شیعیان در عصر غیبت علاوه بر پیامبر (ص)‌ و سایر معصومان (ع)، به طور ویژه به امام زمان (عج) توسل می‌ کنند و توجه ویژه ایشان را خواستار می‌ شوند، آیات و روایات متعدد نشان می‌دهند امامان با اذن و اجازه خداوند از حال و شرایط زندگی انسان‌ ها باخبرند و می‌ توانند در بهبود شرایط مادی و معنوی افراد اثرگذار باشند و هر چه پیروی، توسل و ارتباط با آنان بیشتر باشد، این آثار نیز بیشتر خواهد بود.

معاون حوزه علمیه «منصوریه» شیراز اظهار کرد: دعای عهد، دعای توسل، نماز امام زمان (عج) و حضور در مسجد جمکران، قرائت زیارت «آل یاسین»، صدقه دادن برای سلامتی امام زمان (عج)، برگزاری جشن‌ های نیمه شعبان و پخش اشعار فراوانی که در این زمینه سروده شده، جلوه‌ هایی از ارتباط شیعیان با امام زمان (عج)‌ است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت امام زمان عج جشن میلاد امام زمان عج میلاد امام زمان عج امام زمان عج امام زمان عج کانون های مساجد فارس شیراز میلاد امام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد