Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای دیجیتال مارکتینگ مانند یک حجم چند وجهی بسیار بزرگ است. شاید با خواندن این جمله به یاد یک مکعب بیفتید اما یک مکعب تنها 6 وجه دارد، حال آن که این دنیا وجوهی بسیار بیشتر از عدد ۶ در خود نهاد است.

همه در این روز‌گار نام سئو را شنیده اند و درباره آن خوانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بله سئو شاه دانه دنیای دیجیتال مارکتینگ است اما هیچ شاهی در عرصه شطرنج و نه در هر عرصه دیگری، به مدد دیگر مهره‌های بازی کامیاب نمی‌شود.

در این متن ما شما را با بخش خاصی از دنیا یعنی طراحی سایت املاک آشنا می‌سازیم. اگر در دنیای زمین و مسکن به سر می‌برید خو است این متن را تا پایان بخوانید.

طراحی سایت املاک به یکی از نیازهای اساسی در بین افراد تبدیل شده است. این روزها بسیاری از افراد به خصوص افرادی که مستاجر هستند بیشتر از افراد دیگر به سایت های املاک مراجعه می کنند. حتی کسانی که در بنگاه های املاک کار می کنند، برای ساماندهی فایل های اجاره، رهن و خرید و فروش نیاز دارند که از سایت های املاک استفاده نمایند. به طور کلی ساماندهی تمامی فایل ها در بنگاه ها بسیار پیچیده و زمانبر بوده و بنگاه های املاک می توانند با داشتن یک سایت معتبر کاربران و مشتریان زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنند. از دیگر ویژگی های مهم این نوع سایت ها این است که در این دوره که همه کارها و فعالیت ها اینترنتی شده است می توان با طراحی یک سایت معتبر و پربازدید میزان مشتریان خود را در این زمینه به طرز قابل توجه ای افزایش داده داد. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

مزایای طراحی سایت املاک برای مشتریان و بنگاه داران

این روزها بسیاری از افراد در تلاش هستند تا با داشتن یک سایت مناسب برای کسب و کارهای خود، از تمامی ویژگی ها و امکانات آن استفاده نمایند. شما می توانید با مراجعه به یکی از شرکت های معتبر طراحی سایت از آنها بخواهید تا سایتی معتبر و پربازدید را برای کسب و کار شما طراحی نمایند. حال بهتر است شما را با مزایای بزرگ و مهم داشتن یک سایت مهم و معتبر برای بنگاه های املاکی آشنا نماییم.

افزایش تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان ساماندهی فایل های اجاره، رهن، خرید و مشارکت در ساخت ایجاد رقابت سالم در بین سایر افرادی که در این صنف کار می کنند دسترسی راحت افزایش تعداد معاملات پیدا کردن خانه مناسب برای مستاجران در کمترین زمان فروش ملک در کمترین زمان ممکن

اگر به عنوان یک فرد که در این حوزه فعالیت می کند نیاز دارید که به کسب و کار خود رونق بدهید بهتر است که از مجموعه بزرگ ایران سایت کمک بگیرید. چرا که ایران سایت توانسته است با طراحی سایت املاک برای بسیاری از مشاوران املاک، کار آن ها را آسان نماید.

به چه دلیل بهتر است که متقاضیان به سایت های املاک مراجعه نمایند؟

این روزها به دلیل افزایش قیمت خانه ها طبیعی است که بسیاری از افراد مستاجر هستند و قدرت خرید خانه به شدت در بسیاری از افراد کاهش پیدا کرده است. بنابراین این افراد می توانند برای اینکه راحت تر فایل مورد نظر برای اجاره را پیدا کنند، به جای رفتن به بنگاه های مختلف با مراجعه کردن به سایت های املاک، خانه مورد نظر خود را با توجه به بودجه ای که دارند پیدا کنند. بنابراین کاملا طبیعی است که بسیاری از افراد راحت تر و سریع تر می توانند خانه مورد نظر خود را از طریق سایت های املاک پیدا کنند. این سایت ها ویژگی های دیگری نظیر در خانه ماندن در ایام کرونا، دیدن خانه ها از طریق عکس و فیلم، اعلام مبلغ مورد نظر برای خرید، اجاره و فروش و از همه مهمتر موقعیت دقیق ملک را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. بنابراین در این ایام که کرونا سبب شده بسیاری از افراد که می خواهند خانه خود را بفروشند، اجازه بازدید به مشتریان ندهند بسیاری از افراد از طریق سایت های املاک خانه های خود و فضای داخلی آن را به مشتریان نشان دهند.

طراحی سایت املاک یک الزام است نه یک انتخاب

شاید این سوال برای بسیاری از مشاوران املاک به وجود بیاید که با داشتن یک سایت دیگر کسب و کارهای آن ها کساد می شود، ولی اینطور نیست وجود یک سایت در این شرایط که بسیاری از افراد به دلیل شیوع بیماری کرونا اجازه بازدید نمی دهند می تواند سبب شود که بسیاری از افراد به راحتی از طریق این سایت ها و قرار دادن فیلم و عکس از خانه خود، آن را به مشتریان نشان دهند. بنابراین وجود یک سایت می تواند مزایای بسیاری برای افرادی که در این صنف کار می کنند داشته باشد. از دیگر مزایای مهم آن این است که بسیاری از افراد می توانند تنها از طریق یک سایت تمامی فایل های اجاره، فروش، خرید و مشارکت در ساخت را ساماندهی کرده و سرعت و بازده سایت را بالا ببرند.

طراحی سایت املاک را به چه افرادی بسپاریم؟

افرادی که وظیفه دارند سایت مناسب برای املاک طراحی کنند، باید ویژگی هایی داشته باشند تا مشاوران املاک بتوانند به آن ها اعتماد کنند و طراحی سایت املاک را به آن ها بسپارند. افرادی که به عنوان طراح سایت، سایت املاک را برای شما طراحی می کنند بهتر است که ویژگی های زیر را داشته باشند.

داشتن نمونه کارهای متنوع و مرتبط داشتن تسلط بالا به طراحی قالب های گوناگون ارائه پشتیبانی سایت در همه حال طراحی سایتی بدون هیچگونه مشکلی در سرعت بالا آمدن سایت ایجاد گرافیک های جذاب برای کاربران و از همه مهم‌تر قیمت طراحی سایت مناسب و نزدیک به صرفه اقتصادی دو طرف با داشتن سایت املاک زمین های خود را به راحتی بفروشید

همانطور که می دانید خرید و فروش زمین های بلا استفاده از گوشه و کنار ایران سبب شود که بسیاری از زمین ها بدون هیچ کاربری در گوشه و کنار کشور رها شود. بنابراین اختصاص دادن فایل های مربوط به خرید و فروش زمین در اینگونه سایت ها سبب می شود که افراد راحت تر بتوانند زمین های خود را به مشتریان معرفی کرده و آن ها را بفروشند بنابراین شما می توانید زمین های بلا استفاده خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به فروش برسانید.

پس:

بسیاری از افراد در تلاش هستند تا با داشتن یک سایت به کسب و کارهای خود رونق ببخشند. مشاوران املاک نیز این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانسته اند مانند سابق کار کنند، بنابراین وجود یک سایت مناسب برای آنها ضروری و مهم در جهت کسب مشتریان بیشتر قلمداد می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سایت اینترنتی کسب و کار بسیاری از افراد داشتن یک سایت بنگاه های املاک سایت های املاک مشاوران املاک سایت مناسب کسب و کار ویژگی ها مورد نظر بنگاه ها سایت ها فایل ها زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود

تین نیوز

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن گفت: یکی از اقداماتی که از سال گذشته برای افزایش ایمنی در شبکه ریلی آغاز شد، اعزام قطار کامل است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، حمید گوگوچانی درباره قطار کامل گفت: تمام قطارهای باری که از مبادی اعزام می شوند با کمترین مانور در ایستگاه های طول خط تا مقصد سیر می کنند.

گوگوچانی افزایش ایمنی، کاهش مانور و افزایش سرعت بازرگانی را از فواید اعزام قطار کامل ذکر کرد و تصریح کرد: حذف مانور برای ما بسیار مهم است زیرا از منظر ایمنی، هر مانور و اتصال و انفصال واگن ها، هر خرابی لوکوموتیو در بلاک و اعزام امداد، به صورت بالقوه یک سانحه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه