Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:51:36 GMT

مدیر تولید سیمای مرکز فارس چهره در نقاب خاک کشید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۷۱۵۴

مدیر تولید سیمای مرکز فارس چهره در نقاب خاک کشید

مدیر تولید سیمای مرکز فارس شامگاه ۸ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، در گذشت و امروز ۱۰ فروردین در «دارالرحمه» شیراز، چهره در نقاب خاک کشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «شهریار باقری نژاد»، مدیر تولید سیمای مرکز فارس، شامگاه 8 فروردین ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

وی سال ۱۳۴۸ در شهرستان مرودشت به دنیا آمد و سال ۱۳۸۵ استخدام صداوسیمای مرکز فارس شد و کار خود را با عنوان منشی صحنه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند متعد و پرتلاش سپس، تهیه کننده سیما شد و تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه های مختلفی را بر عهده گرفت و برنامه های متنوعی را روی آنتن سیمای رسانه ملی برد.    

تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه هایی همچون طنزهای «ایستگاه ۵»، «18 قدم مانده به خنده» و «آقای رئیس جمهور سلام»، برنامه پرمخاطب «خوشا شیراز»، برنامه شبانه «فارسی شو»، «کرانه های ورزشی»، «شباهنگ»، «حباب»، برنامه های کودک و نوجوان و برنامه های ترکیبی گزارشی از مهمترین کارهای باقری نژاد در صدا و سیمای مرکز فارس بود.

آخرین کار این هنرمند متعهد مجموعه طنز «اُملت» بود که با توجه به شرایط سخت شیوع کرونا با مسئولیت پذیری و تلاش وافر تهیه کنندگی و کارگردانی آن را انجام داد و برای پخش از شبکه فارس و دیگر شبکه های رسانه ملی آماده کرد و تنها چند روز پس از پایان ضبط این مجموعه تلویزیونی دار فانی را وداع گفت.

وی پس از انجام موفق مسئولیت های محوله در دوران فعالیت خود مهرماه سال ۱۳۹۹ با نظر مثبت مدیران ارشد سازمان به عنوان سرپرست تولید سیمای مرکز فارس و سرانجام در اسفندماه ۱۳۹۹ به عنوان مدیر تولید سیمای مرکز فارس منصوب شد.

این مدیر کارآمد، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بود و در دانشگاه های مختلف استان فارس تدریس می کرد. 

پیکر این مدیر کارآمد و دلسوز سازمان صداوسیما صبح سه شنبه ۱۰ فروردین در «دارالرحمه» شیراز به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت این هنرمند فرهیخته و مدیرکارآمد با حضور مدیران ارشد رسانه ملی در فارس و کارکنان صدا و سیمای مرکز فارس در جوار مرقد شهید گمنام برگزار شد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مدیر تولید صدا و سیمای مرکز فارس فوت مرگ شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰

مرکز پاسخگوی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری (سامانه تلفنی ۲۵۰۰) در نخستین ماه سال ۱۴۰۳، پاسخگوی ۴۸ هزار و ۸۹ تماس تلفنی بازنشستگان و ذینفعان بوده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس تازه‌ترین آمار اعلامی از سوی دفتر برنامه‌ریزی و تحول سازمانی این صندوق، تعداد تماس‌ها در ماه قبل از آن، یعنی اسفند ۱۴۰۲، ۵۸ هزار و ۶۵۰ تماس تلفنی بوده است.

بر این اساس، در مدت زمان اعلام شده، ۲۴۵۷ تماس تلفنی مربوط به حکم ترمیمی بازنشستگان بوده که در مقایسه با اسفند ۱۴۰۲ با رقم ۲۸۰ تماس تلفنی، نزدیک به ۸ برابر افزایش داشته است.

موضوع دیگری که بیشترین میزان تماس مخاطبان سامانه ۲۵۰۰ را به خود اختصاص داده، متناسب سازی حقوق بازنشستگان بوده است و کارشناسان ۲۵۰۰، با پاسخگویی به ۲۱۶۴ تماس تلفنی در موضوع متناسب سازی حقوق، ۷۰۱ درصد افزایش را در این موضوع ثبت کرده اند.

سومین موضوعی که تماس گیرندگان با سامانه ۲۵۰۰ بیشترین توجه را به آن نشان داده اند، موضوع افزایش حقوق بوده که با ۴۲۸۱ تماس پاسخ داده شده در فروردین، در مقایسه با ۶۳۰ تماس در اسفندماه، رشدی بیش از ۵ برابری و معادل ۵۷۹ درصد را نشان داده است.

از دیگر موضوعات مهمی که بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق در تماس تلفنی با مرکز نام برده به آن پرداخته اند می توان به برقراری بیمه تکمیلی یا انصراف از آن، زمان و نحوه ثبت نام برای وام ضروری، نحوه ثبت سوابق مدیریتی، خدمات رفاهی و تورهای گردشگری بازنشستگان، اختلال در سایت و نرم افزار صبا اپ و طرح های تخفیفی کفش ملی اشاره کرد.

همچنین در فروردین ماه، تعداد ۸ هزار و ۶۸۶ درخواست خدمت ازطریق پیام صوتی، اپلیکیشن صبا و سایت توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده که این رقم در اسفندماه، ۷۷۵۴ درخواست بوده است.

همچنین میزان رضایت مخاطبان از پاسخگویی این مرکز، در فروردین ماه سال جاری، ۸۳ درصد بوده است که در مقایسه با ماه پیش از آن ۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان