Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل سوریه اظهار داشت: همانطور که اسکوچیچ گفت از نیمه دوم بازی تیم ایران مقابل سوریه راضی نبوده باید بگویم من هم از این نیمه بازی تیم ایران اصلا راضی نیستم. درست است که نیمه اول 2 بر صفر از تیم سوریه پیش بودیم اما در نیمه دوم به نظرم تیم ملی سرعت و کارایی لازم را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارمان در بازی با عراق و بحرین خیلی سخت است. باید فوتبالی فراتر از آسیا مقابل این دو حریف انجام بدهیم. در دیدار با سوریه بخصوص در نیمه دوم در عوض کردن منطقه و شکل بازی کند بودیم.در جریان مسابقه خودمان را در فضاهای بسته گیر می‌انداختیم و خیلی هم توپ در نیمه دوم به مهاجمان‌مان نرسید. 

کربکندی در مورد اینکه مربی سوریه در نشست خبری بعد از بازی گفته به طور طبیعی تیم ملی باید بحرین را شکست بدهد و این دو تیم قابل قیاس نیستند عنوان کرد: واقعیت فوتبال ما را این مربی سوری گفته است. تفاوت فوتبال ما با بحرین کاملا آشکار است. فقط شکل بازی عراق و بحرین به فوتبال ما نمی‌خورد. عراق همیشه موی دماغ تیم ملی ما بوده و به اصطلاح‌مان گربه سیاه‌مان است. بحرین هم حریف سرسختی است.

وی تاکید کرد: باید به خوبی حریفان را آنالیز کنیم. نباید در ترکیب تیم ملی ایران مقابل این دو حریف به دنبال این باشیم که حتما فلان بازیکن را بازی بدهیم بلکه باید ببینیم کدام بازیکن به شیوه و شکل بازی با عراق و بحرین مناسب‌تر است.مقابل بحرین و عراق باید با بازی‌های ترکیبی بازی کنیم و سرعت بازی‌مان نسبت به بازی با سوریه خیلی بیشتر باشد. روی شروع مجددها هم می‌توانیم برای رسیدن به گل حساب ویژه‌ای کنیم.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به شیوه بازی عراق و بحرین در بازی با تیم ملی گفت: قطعا عراق و بحرین دفاعی بازی خواهند کرد و می‌ترسم که در خردادماه تیم ایران مطابق میل آنها بازی کند و روی ضد حملات عراق و بحرین غافلگیر شویم.  باید همه این مسایل را به دقت زیر نظر داشته باشیم. 

کربکندی با انتقاد از میزبانی بحرین در این مسابقات گفت: وقتی کنفدراسیون فوتبال آسیا یکباره تصمیم می‌گیرد که میزبانی را به بحرین بدهد نشان می‌دهد که هیچ جایگاهی در AFC  نداریم. و اثرگذاری در تصمیم‌گیری‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا نداریم و این اصلا برای سابقه فوتبال ایران خوشایند نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال عراق تیم ملی عراق و بحرین فوتبال ما نیمه دوم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است

به گزارش ورزش سه، ابراهیم صادقی مربی تیم ذوب آهن اصفهان در غیبت محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ملوان حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در باره بازی فردا مهم‌ترین مسئله انگیزه است که تیم نساجی با توجه به شرایطی که دارد کسب امتیاز در این دیدار را در نظر دارد و ما سعی کردیم بازیکنان‌مان را از لحاظ ذهنی و جسمی آماده کنیم با اینکه سه تا چهار محروم و مصدوم داریم و از نظر من تیم‌مان آماده است. در دیدار فردا به بازیکنان جوان بیشتری فرصت بازی داده می‌شود و حدود چهار بازیکن از تیم‌های پایه و امید در لیست قرار گرفتند که امیدوارم اگر فرصت به آنها رسید بازی خوبی را به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و برنده میدان باشیم.

وی افزود: تیم نساجی تیم بسیار خوبی است و به‌خصوص در چند هفته اخیر فوتبال بسیار خوبی را ارائه کرده است، اما ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم. در بازی هفته گذشته که در پنالتی‌ها پیروزی را از دست دادیم، اما در جریان بازی و در ۱۲۰ دقیقه موفق شدیم بازی خوبی را ارائه کنیم هدف ما ادامه دادن این روند است؛ اولویت اول ما ارائه کیفیت خوب است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن همچنین خاطرنشان کرد: زمانی که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پس از آن به پنالتی کشیده می‌شود مربی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و این موضوع تنها به تیم ما وابسته نیست و تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.

صادقی در ادامه تاکید کرد: تیم ما از نظر خودمان انسجام تیمی را داشته است، اما پس از چند هفته‌ای که نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با جلساتی که محمد ربیعی با تیم داشت تیم یک‌دست‌تر شد و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت