Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان معصومی هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد تأکید کرد، تیمش در مصاف با پرسپولیس حتی به تساوی هم فکر نمی‌کند و به دنبال سه امتیاز است. - اخبار ورزشی -

عرفان معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیمش در 18 بازی گذشته و اینکه آیا قرار گرفتن در رتبه یازدهم برای آنها راضی‌کننده است، گفت: پدیده برای این فصل در زمینه بازیکن و کادر فنی با تغییرات زیادی مواجه شد و طبیعتاً برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی در این فصل با برخی مشکلات دست و پنجه نرم کردیم که خیلی‌ها در جریان این مشکلات قرار دارند. خودمان هم دوست داشتیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم و مطمئناً تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی شرایط فعلی تیم پدیده را مطلوب خواند و اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در آخرین بازی سال 99 هم برابر صنعت نفت به مساوی رسیدیم، آنهم در حالی که چند بازیکن‌مان را به همراه نداشتیم. البته مساوی در زمین صنعت نفت، نتیجه بدی محسوب نمی‌شود، ولی حالا تمام تمرکزمان روی بازی با پرسپولیس است.

هافبک تیم فوتبال پدیده با اشاره به بازی بعدی برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد. آنها چهار فصل پیاپی قهرمان شدند و بدون شک از لحاظ قدرت تاکتیکی و نظم تیمی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند. ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت، ولی اینطور نیست که تیم دست و پا بسته‌ای باشیم. پدیده هم قطعاً انگیزه زیادی خواهد داشت و ما در این بازی حتی دنبال مساوی هم نیستیم، بلکه در زمین خودمان به برد فکر می‌کنیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی: فسخ قرارداد قاسمی‌نژاد ثبت نشده است

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده تیم فوتبال پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود

به گزارش ورزش سه، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از شکست تیمش مقابل گلگهر در جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و گفت: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم. برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

او ادامه داد: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد. به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم. توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است