Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:09:29 GMT

جنوب غرب خوزستان در حال سپری کردن پیک سوم کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۷۵۹۸

جنوب غرب خوزستان در حال سپری کردن پیک سوم کرونا است

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله سلمان زاده شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، از زمان حال به عنوان نقطه عطف بیماری کرونا یاد کرد و افزود: کشور وارد پیک چهارم شده اما شهرستان‌های خرمشهر و آبادان در حال سپری کردن پیک سوم هستند که با توجه به آغاز واکسیناسیون، امید است که این آخرین پیکی باشد که منطقه آن را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه نباید موضوع کرونا را در شرایط کنونی ساده در نظر گرفت، افزود: عادی انگاری مردم مشکلی است که کار کنترل کرونا را دشوار ساخته است که در این زمینه باید کمپین‌هایی همچون کمپین «هر شهروند یک مراقب سلامت» برای مقابله با این موضوع از سوی افراد مختلف فعال شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه وضعیت کرونا به همکاری جمعی و همگانی بستگی دارد، افزود: تجربه یکساله در مبارزه با بیماری کرونا ثابت کرد که هرکجا اتحاد وجود داشته، کارها به خوبی انجام شده است.

سلمان زاده، شاخص‌های خرمشهر در کنترل جمعی را رو به رشد دانست و بر لزوم ارتقای سطح آنها تا رسیدن به نقطه مطلوب تأکید کرد.

کد خبر 5178360

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشکده علوم پزشکی آبادان ویروس کرونا نیمه شعبان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه امام زمان حضرت مهدی عج تردد وسایل نقلیه گرگان عکس استانها خرم آباد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنان استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد و این سامانه تا اواخر شنبه بر روی استان فعال است و سبب رگبار و رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای طی امروز (در اغلب مناطق استان) و فردا با شدت کمتر (در مناطق شرقی و ارتفاعات) خواهد شد.
محمد سبزه زاری افزود: احتمال ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق مستعد پیش بینی و از اواخر وقت امشب با توجه به رطوبت ناشی از بارشها، مه یا مه رقیق بویژه در جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست.
سامانه بارشی بعد از روز دوشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کنترل کنیم؟