Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@17:42:53 GMT

چگونه کمبود"امگا 3"را جبران کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۷۶۸۶

اسید‌های چرب امگا ۳ ماده‌ای بسیار ضروری برای سلامتی است که از راه‌های مختلف می‌توان آن را تامین کرد. ناطقان: به نقل از وبسایت جنوبیه، «آلپینا کمیساروا»، متخصص تغذیه و غدد درون ریز روس از نحوه جبران کمبود اسید «امگا ۳» با کمترین هزینه می‌گوید.

کمیساروا توضیح می‌دهد که این ویتامین را می‌توان از طریق برخی مواد غذایی که ارزان‌تر از بقیه هستند، جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد که اسید‌های چرب به مقدار زیادی در آجیل، دانه‌های کتان و روغن‌های گیاهی یافت می‌شوند.

این کارشناس تغذیه می‌گوید: اسید‌های چرب امگا ۳ فقط در ماهی‌های قرمز گران قیمت وجود ندارد، بلکه در انواع مختلفی مانند ماهی خال مخالی و شاه ماهی نیز یافت می‌شود. وی همچنین خواستار توجه به ماهی ساردین و آنچو نیز در رژیم غذایی شد.

پیش از این پزشکان گفته بودند علائمی مانند تحریک و خشکی پوست، افسردگی، خشکی چشم، درد مفاصل و مشکلات مو می‌تواند نشانه کمبود اسید‌های چرب اشباع نشده امگا ۳ در بدن باشد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: کمبود ، امگا3 ، جبران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کمبود امگا3 جبران اسید های چرب امگا ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • محققان هشدار دادند؛ افزایش خطر میگرن با مصرف داروهای سوزش معده
  • این سبزی ضد سرطانی متخصص تسکین عفونت های تنفسی
  • داروهای سوزش معده خطر میگرن را افزایش می دهند
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • جبران خلاء بهره وری در تغذیه دام با استفاده از خوراک کامل
  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت