Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:42:59 GMT

۴۹ نفر برای شوراهای شهر جویبار و کوهیخیل ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۷۸۹۵

۴۹ نفر برای شوراهای شهر جویبار و کوهیخیل ثبت نام کردند

سید علی اسد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که ۳۹ نفر برای شورای شهر جویبار و ۱۰ نفر هم برای شهر کوهیخیل ثبت نام کردند.

وی با اعلام این که آمار داوطلبان نامزدی نسبت به دوره شورای پنجم کاهشی بوده ، گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر جویبار و کوهیخیل ۶۰ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۴۹ نفر برای شهر جویبار و ۱۱ نفر هم برای شهر کوهیخیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جویبار با بیان اینکه در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر جویبار و کوهیخیل ۹۶ درصد داوطلبان ثبت نام کننده را مردان و ۴۰ درصد دیگر را زنان تشکیل داده اند، افزود: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر جویبار و کوهیخیل ۶ نامزد زن ثبت نام کرده بودند که از این تعداد پنج نفر در حوزه شهر جویبار و یک نفر هم در حوزه شهر کوهیخیل بودند.

اسد با اعلام این که از مجموع داوطلبان نامزدی پنج دارای مدرک فوق دیپلم، ۳۰ نفر کارشناسی و ۱۴ نفر هم دارای مدرک فوق لیسانس هستند ، گفت :  هشت نفر از ثبت نام شدگان بازنشسته ،۱۲ نفر کارمند،۲ نفر بیکار ،۱۵ نفر دارای شغل آزاد ، یک نفر وکیل و ۶ نفر دیگر هم دارای مشاغل دیگر هستند.

فرماندار جویبار با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهیا می شود، گفت: همه در انتخابات امانت دار هستیم و باید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهیم.

اسد در پایان با اعلام اینکه همه باید به سلایق، علایق و انتخاب مردم احترام بگذاریم، افزود : ما به مشارکت حداکثری نیاز داریم چرا که اگر مشارکت در انتخابات پایین باشد، توطئه های دشمن بیشتر بروز می کند.

تعداد اعضای شورای شهر جویبار و کوهیخیل هر کدام پنج نفر است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود .

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کوهی خیل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جویبار مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کوهی خیل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ کوهی خیل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جویبار مازندران اخبار کنکور دوره انتخابات شوراهای ثبت نام نفر هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر