Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام مشتاقی قهرمان‌بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ و عضو سابق شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره هفت‌سین و نوروز ایرانی گفت: سلامتی بهترین سین در سفره هفت‌سین زندگی همه مردم کشورم است و در معنای عام نیز ازآنجاکه سیب نمادی از تندرستی و نشاط است و ایرانیان آن را برای حفظ سلامتی اعضای خانواده بر سر سفره قرار می‌دهند، به نظرم بهترین سینِ هفت‌سین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودن در کنار خانواده تنها اتفاق خوب سال ۹۹ بود/ از همسرم نمره ۲۰ می‌گیرم

مشتاقی درباره این سؤال که برای سال ۹۹ چه نمره‌ای به خودش می‌دهد گفت: نمره ۱۲ به خودم می‌دهم تا صرفاً نمره قبولی گرفته باشم، اما همسرم هیچ‌گاه کمتر از بیست، به من نمره نداده است.

وی ادامه داد: امسال، سال بسیار سخت‌تری نسبت به سال‌های گذشته برای مردم کشور بود، گرفتاری‌های معیشتی توأم با کرونا در کوچک‌ترین مسائل زندگی ما رخنه کرد و همین بدترین اتفاق سال گذشته بود، اما در مقابل این روز‌های سخت، حضور در کنار خانواده، خاطره بازی، یاد ایام و ... را می‌توان از بهترین اتفاق‌های سال ۹۹ نام برد.

پیشکسوت کشتی فرنگی تصریح کرد: متأسفانه به خاطر شیوع کرونا امسال نتوانستم فعالیت‌های گذشته را ادامه دهم، بدین معنا که هیچ پیشرفتی نداشتم و وقتی پیشرفتی نداشته باشی به‌مرور دچار پسرفت می‌شویم.

مشتاقی در خصوص مهم‌ترین اتفاق ورزشی سال توأم با کرونا گفت: برگزاری لیگ کشتی یکی از بهترین اتفاق‌های ورزشی امسال بود که توانستم از نزدیک شاهد کیفیت مسابقات و کشتی‌های خوبی که در لیگ برگزار شد، باشم.

المپیک آرزوی همه قهرمانان است/ موفقیت در مسابقات گزینشی قزاقستان دور از ذهن نیست

سرپرست سابق تیم ملی کشتی فرنگی بزرگ‌سالان با اشاره به اینکه کشتی‌گیران ما راه سختی برای رسیدن المپیک پیش روی دارند، افزود: امیدوارم در مسابقاتی که ویژه مدعیان آسیایی است، تکلیف را یکسره کرده و هر سه سهمیه باقیمانده را کسب کنند. بچه‌های ما توانمندی بالایی دارند و کسب نتایج مطلوب در مسابقات گزینشی قزاقستان به‌هیچ‌عنوان دور از ذهن نیست.

مشتاقی درباره این سؤال که با شنیدن کلمات و نام‌های زیر، نخستین موضوعی که در ذهنش تداعی می‌شود چیست را این‌گونه پاسخ داد: دوبنده تیم ملی: باید بر تن کسی نشیند که لیاقت آن را دارد. خانه کشتی: داشتن خانه‌ی خوب برای کشتی‌گیران نعمت است، خانه‌ای که در آن کشتی‌گیران با آسایش و تمرینات منسجم بر روی بلندترین سکوی‌های افتخار بایستند. المپیک: آرزوی همه قهرمانان، می‌توان گفت قهرمانانی که به المپیک نمی‌رسند مسیر را اشتباه رفته‌اند. کرونا؛ بدترین ویروسی که مردم دنیا را تحت تأثیر قرارداد و آرزو می‌کنم هرچه زودتر ریشه‌کن شود. مهرداد میناوند و علی انصاریان: قلبم به شدّت از این مصیبت آزرده شد. چند باری با میناوند دیدار داشتم و مهرش بر دلم نشسته بود.

امیدوارم در سال جدید وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد

پیشکسوت کشتی فرنگی بابیان اینکه افراد زیادی از گذشته تابه‌حال برای کشتی کشور زحمت‌کشیده‌اند عنوان کرد: هرکسی به‌اندازه توانایی‌های خود تلاش کرده تا به کشتی کمک کند، پس باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

مشتاقی بهترین فصل سال را بی‌هیچ حرفی بهار عنوان کرد و گفت: در بهار می‌توان با آرامش خاصی به آغوش طبیعت پناه و از آن بهره‌مند شد به همین منظور امیدوارم در سال جدید وضعیت معیشتی مردم کشورم بهبود یابد، گرفتاری و سختی از زندگی‌ها برود تا لبخند روی صورت مردم ایران بنشیند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کشتی فرنگی هفت سین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از این تصاویر چهره حسین سلیمانی زخمی است و با علی انصاریان مشغول صحبت است.

کد خبر 848304 برچسب‌ها خبر مهم علی انصاریان بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت