Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت حمل‌ونقل اندونزی اعلام کرد دومین جعبه سیاه بوئینگ شرکت هواپیمایی سریویجایا ایر که در ماه ژانویه با ۶۲ سرنشین سقوط کرد، پیدا شد.

به گفته وزارت حمل‌ونقل اندونزی به‌زودی در مورد کشف ضبط کننده مکالمات کابین خلبان نشست خبری برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

انفجار مهیب در پالایشگاه نفت اندونزی + فیلم

این در حالی است که پلیس اندونزی روز دوشنبه در یورش به حومه جاکارتا، پایتخت این کشور، محموله‌ای انفجاری مربوط به حمله انتحاری روز یکشنبه به کلیسای جامع جزیره سولاوسی پیدا کرد.

مهاجمان پس از منفجر کردن بسته های انتحاری خود در شهر ماسکار اندونزی، به چندین منطقه نیز حمله کرده و ۱۹ نفر را مجروح کردند.

«یوسری یونس»، سخنگوی پلیس جاکارتا، اعلام کرد در این عملیات‌ها افرادی دستگیر شدند، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

حوالی ساعت ۱۰:۲۸ صبح به وقت محلی در روز یکشنبه انفجاری در محوطه یک کلیسای کاتولیک در شهر ماکاسار واقع در استان سولاوسی جنوبی اندونزی روی داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیمای مسافربری جعبه سیاه سقوط هواپیما هواپیمای اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعقیب سرباز روسی توسط پهپاد انتحاری اوکراینی ؛ نتیجه را ببینید دوئل مرگبار سرباز روس با پهپاد اوکراینی (فیلم) سرباز روس با جا خالی دادن پهپاد انتحاری اوکراینی را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری اوکراینی به سامانه بوک روسی
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • بازخوانی یک جنایت
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه
  • (ویدئو) فوران یک آتشفشان در اندونزی و تخلیه ساکنان
  • فیلم/ فوران آتشفشان در اندونزی
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟