Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:44:47 GMT

‌کشف و ضبط لاشه دو راس کل وحشی در فارس

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۸۰۱۷

‌کشف و ضبط لاشه دو راس کل وحشی در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد مهدی پور، رئیس​ اداره پارک ملی قطرویه بیان کرد: طی گشت و کنترل کوه‌های باغ چوبی توسط محیط بانان دو نفر شکارچی دستگیر که از متخلفان تعداد لاشه دو راس کل وحشی به همراه یک قبضه سلاح ساچمه دولول قاچاق کشف و ضبط شد.

او افزود: طی گشت و کنترل و پایش شبانه روزی از منطقه حفاظت شده بهرام گور و پارک ملی قطرویه در ایام نوروز به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی صید و شکار، ماموران موفق به دستگیری متخلفین شدند که مراتب جهت سیر مراحل قانونی صورتجلسه و تحویل مقامات قضایی سیرجان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پور ادامه داد: جریمه ضرر و زیان وارده بابت شکار دو راس کل وحشی پانصد میلیون ریال بوده که متخلفان موظف به پرداخت مبلغ مذکور خواهند بود.

رئیس پارک ملی قطرویه خواستار همکاری مردم و دوستداران محیط زیست به منظور حفظ انفال الهی و گونه‌های ارزشمند حیات وحش پارک ملی قطرویه و منطقه حفاظت شده بهرام گور شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی صید و شکار، تخریب و تصرف اراضی ملی و ... با سامانه ۱۵۴۰ و یا شماره تلفن ۰۹۱۷۷۸۲۴۲۵۷ و ۰۹۱۷۸۳۲۹۸۰۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست پارک ملی قطرویه پارک ملی قطرویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار تمساح با دست خالی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 28 یک شکارچی حرفه‌ای در فلوریدا تمساح بزرگی که باعث وحشت شهروندان آمریکایی شده بود را با دست خالی شکار و مهار کرد. این لحظات دلهره آور را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • شکار تمساح با دست خالی!
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • شکار موش کور توسط گرگ + فیلم
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!