Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در سمینار معاونان فرمانداران استان اظهار کرد: انتخابات نماد دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران است و مردم می‌توانند با شرکت در این مهم در امورات کشور نقش به سزایی داشته باشند.

او با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها از شانزدهم فروردین‌ماه، خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، امانت‌داری و بی‌طرفی اصول مهم انتخاباتی هستند که بایستی مدنظر فرمانداران، معاونان فرمانداران و بخشداران قرار گیرد تا زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی امنیت انتخابات را موضوعی مهم دانست و عنوان کرد: دشمنان نظام و جمهوری اسلامی ایران در همه حال به دنبال تفرقه‌افکنی در میان ملت هستند تا به پایه‌های نظام صدمه بزنند ازاین‌رو انتظار می‌رود مسئولان با آگاهی بخشی به مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کنند.

مصطفوی تأکید کرد: روستا‌هایی که دارای ۲۰ خانوار یا دارای صد نفر جمعیت هستند باید انتخابات شورا‌های اسلامی روستا را برگزار کنند که این  انتخابات در دو هزار و ۱۹۲ روستا از دو هزار و ۸۳۴ روستای استان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی، ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت افراد متخصص شاهد حضور حداکثری در روند ثبت‌نام شورا‌های روستا باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها ستاد انتخابات آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم