Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از انزلی، مهندس سید مهدی نقوی، سرپرست سازمان در برنامه تلویزیونی ترنم بهار که به صورت جشنواره ای از ویژه برنامه های مختلف فرهنگی-هنری،با همکاری صداوسیمای استان گیلان در ایام تعطیلات نوروز تولید و پخش می شود، با بیان اینکه مزیت های قانونی و ظرفیت های زیرساختی ایجاد شده در تنها منطقه آزاد شمال کشور، این بخش از کشورمان را منطقه ای ایده آل برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف تولیدی،ترانزیتی و گردشگری تبدیل کرده، اظهار داشت: راهبرد سازمان، در صنعت گردشگری گیلان، مبتنی بر ارتقای ضریب ماندگای گردشگران ورودی و افزایش درآمدزایی در حوزه های مختلف این صنعت؛ از طریق احداث زیرساخت ها و امکانات مختلف گردشگری،تفریحی و برگزاری جشنواره های و برنامه های فرهنگی-هنری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برشمردن برخی امکانات گردشگری این منطقه که توسط سازمان و بخش خصوصی ظرف سالهای اخیر احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته، تبدیل شدن به یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری خارجی کشور را مهمترین برنامه هدف گذاری شده از سوی سازمان متبوع خود اعلام کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن برشمردن اقدامات حمایتی این سازمان جهت کاهش آثار منفی همه گیری بیماری کرونا بر کسب و کارهای منطقه، در خصوص برنامه های این سازمان در زمینه تحقق شعار سال جاری گفت: با حضور اعضای هیأت مدیره،معاونین و مدیران سازمان در تعدادی از کارخانجات منطقه که دارای برخی مشکلات بودند، مشکلات احصاء شد تا در جلسات کارگروه رفع موانع تولید منطقه و استان، سازوکارهای لازم جهت برطرف نمودن مسائل و بازگشت به چرخه تولید انجام شود.

وی مهمترین برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی در سال ۱۴۰۰ را مبتنی بر افزایش توان و قدرت بازیگری این منطقه در عرصه بین المللی عنوان کرد و افزود: اولویت نخست این منطقه، اتصال منطقه آزاد انزلی به شبکه ریل سراسری است که براساس دستورات حمایتی رییس جمهور،مهندس مومنی دبیر شورایعالی و دکتر نوبخت معاون رییس جمهور تا پایان فعالیت دولت دوازدهم محقق خواهد شد، آغاز عملیات احداث سومین شهرک صنعتی منطقه، جذب سرمایه گذاران جدید در زمینه ساخت اسکله های جدید مجتمع بندری کاسپین، شروع عملیات ساخت چند هتل با سرمایه گذاری بخش خصوصی، و آغاز برنامه ساخت پارک دلفیناریوم و شهربازی توسط بخش خصوصی را می توان مجموعه طرح های زیرساختی این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

46

کد خبر 1500038

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم