Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، با توجه به اینکه تعداد زیادی از سینماها در بازارهای بزرگ نیویورک و لس آنجلس دوباره باز شده‌اند، فیلم جدید «گودزیلا در برابر کونگ» محصول برادران وارنر و لجندری می‌خواهد بعد از رکوردشکنی در باکس آفیس جهانی در گیشه‌های آمریکا هم بیشترین فروش دوران کووید -۱۹ را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم هالیوودی هفته گذشته ۱۲۳ میلیون دلار در سطح جهان فروخت که بیشترین فروش جهانی یک فیلم در دوران پاندمی بود. حالا تخمین زده می‌شود که از چهارشنبه تا پایان یکشنبه این فیلم بتواند تا ۳۰ میلیون دلار در آمریکا بفروشد و عنوان پرفروش‌ترین فیلم پاندمی این کشور را هم از آن خود کند.

این در حالی است که وقتی فیلم از امشب اکران خود را شروع می‌کند، تعداد پرده‌هایی که آن را به نمایش می‌گذارند از «تنت» کریستوفر نولان، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» یا هر فیلم دیگری بیشتر خواهد بود. این فیلم در بیش از ۳ هزار سینما در آمریکای شمالی به نمایش درمی‌آید که بیشتر از ۲۸۱۰ لوکیشن «تنت» و ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ لوکیشنی است که فیلم‌های دیگر به طور متوسط به خود اختصاص می‌دهند.

در بدترین حالت، انتظار می‌رود فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» ساخته آدام وینگارد بتواند فروش هفته اول «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» در آمریکا که معادل ۱۶.۷ میلیون دلار بود را پشت سر بگذارد.

با وجود اینکه فروش این فیلم در آمریکا بسیار پایین‌تر از قسمت‌های قبلی مجموعه یعنی «گودزیلا» با ۹۳.۱ میلیون دلار، «گونک: جزیره جمجمه» با ۶۱ میلیون دلار و «گودزیلا: سلطان هیولاها» با ۴۷.۷ میلیون دلار خواهد بود، دلیل اصلی این امر این است که هنوز بیش از ۲۷۰۰ سینما در سراسر کشور بسته باقی مانده‌اند.

البته اینکه انتظار می‌رود این فیلم بتواند رکورد فروش دوران پاندمی را بشکند به این معنی است که سینماروها یک بار دیگر دارند اشتیاق خود برای بازگشت به سینماها را به دست می‌آورند.

کد خبر 5178403

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی سینماها باکس آفیس آمار فروش فیلم محمد ابوالحسنی شبکه پنج سیما فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران موسیقی نواحی دیرین دیرین درگذشت چهره ها نوروز ۱۴۰۰ فیلم بازی در نوروز 1400 ابراهیم حاتمی کیا فیلم اقتباسی سید عباس صالحی میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد