Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@06:02:14 GMT

تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۳۰ مجروح برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۸۹۴۴

تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۳۰ مجروح برجا گذاشت

دکتر نادر ستوده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:۳۰ نفر از مصدومان ۲۰ حادثه ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی جهت ادامه درمان تخصصی به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر منتقل شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حوادث ترافیکی ۶ نفر به دلیل شدت صدمات وارده قبل از رسیدن آمبولانس فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مسیرهای ایرانشهر - نیکشهر، بمپور - دلگان و ایرانشهر - مهرستان  در جنوب سیستان و بلوچستان از پرحادثه‌ترین مسیرهای جنوب این استان هستند.

وی بیان کرد: عرض کم جاده‌ها،سرعت غیرمجاز، قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز و سبقت غیرمجاز از عمده دلایل بروز حوادث جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان حوادث رانندگی تصادفات جاده ای ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان حوادث رانندگی تصادفات جاده ای سیستان و بلوچستان حوادث رانندگی تصادفات جاده ای ایرانشهر اخبار کنکور جنوب سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند