Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:37:45 GMT

پرونده حقوق بشری آمریکا پر است از جنایات علیه ملت ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۸۹۶۸

پرونده حقوق بشری آمریکا پر است از جنایات علیه ملت ایران

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:روابط راهبردی ایران و چین تامین منافع ملی دو کشور بر اساس اصل احترام متقابل و رعایت حقوق یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهره الهیان در صفحه توییتر خود نوشت: نکته مهم در روابط راهبردی ایران و چین تامین منافع ملی دو کشور بر اساس اصل احترام متقابل و رعایت حقوق یکدیگر است

برخلاف روابط با غربی‌ها به خصوص آمریکایی‌ها که بیش از ۴۰ سال است که با ابزار تهدید و تحریم سعی می‌کنند با خوی استکباری خویش استقلال مردم و حقوق مسلم ملت ایران را مخدوش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده حقوق بشری آمریکا پر است از جنایات علیه ملت ایران

کد خبر 483965

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران و چین قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین نماینده تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است