Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در راه‌های ارتباطی استان در این مدت ۷۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است گفت:این تعداد تردد خودرویی بر اساس اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۵ میلیون و ۹۲۲ هزار خودرو در راه‌های ارتباطی استان ثبت شده بود افزود:دراین مدت تعداد خودرو ورودی به استان ۸۸۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه و خودرو‌های خروجی از استان ۸۲۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه بود.

او گفت:در این بازه زمانی از مسیر‌های میاندوآب –ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، مشگین شهر- اهر، نیر- سراب، ایواوغلی- مرند و جاده قدیم زنجان- میانه بیشترین تعداد خودرو به استان وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش میزان تردد در راه‌های ارتباطی استان از رانندگان خواست با رعایت موارد ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی در روز‌های آخر تعطیلات نوروزی از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد خودروها تعطیلات نوروز سوانح رانندگی راه های ارتباطی استان تردد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل

حمید فضائلی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی ذخایر سد‌های استان اردبیل گفت: هم اینک ۳۲ درصد از حجم مخازن سد‌های این استان پر شده است.

او افزود: حجم ذخایر سد‌های این استان به ۱۹۰ میلیون متر مکعب رسید در حالی که سال قبل در همین ایام، ذخایر مخازن سد‌ها ۱۳۲ میلیون متر مکعب بود. 

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: سد یامچی به عنوان مهم‌ترین سد استان به دلیل تامین آب شرب شهر اردبیل، شهر‌ها و روستا‌های مرکز استان در حال حاضر حدود ۲۶.۵ میلیون متر مکعب آب دارد.

فضائلی خواستار صرفه جویی در مصرف آب در اردبیل شد و بیان کرد: با توجه به این که حجم مخزن سد یامچی نسبت به سال قبل در همین ایام پنج درصد کاهش دارد، صرفه جویی در مصرف آب در همه بخش‌ها ضروری است.

او اضافه کرد: سد سبلان مشگین شهر نیز هم اینک ۳۸.۵ میلیون متر مکعب ذخیره دارد که این رقم پنج میلیون متر مکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: ذخایر سد‌های ارس و خداآفرین به عنوان دو سد تامین کننده آب شرب و به خصوص کشاورزی شمال استان اردبیل، نسبت به سال گذشته وضعیت مناسبی دارند و برنامه ریزی لازم برای استفاده مطلوب از ذخایر این ۲ سد در شمال استان انجام شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت