Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "مهدی حاجیان" در حاشیه سفر به کرمانشاه و گفت و گو با خبرنگاران به تغییر ساعات محدودیت تردد شبانه اشاره کرد و اظهار داشت: زمان ممنوعیت تردد درون شهری از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد تعیین شده است.

وی همچنین با اشاره به اعلام رنگ بندی جدید شهرستان های مختلف کشور، خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی که در شهرهایی با رنگ قرمز و نارنجی حضور دارند ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از اعلام رنگ بندی جدید فرصت ترک آن شهر را دارند در غیر این صورت توسط همکاران ما اعمال قانون می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ناجا در ادامه به افزایش ۸۹ درصدی ترددهای بین جاده ای در کشور طی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس (۲۶ اسفند) تاکنون ۱۸۴ میلیون تردد صورت گرفته است.

سردار حاجیان یادآور شد: افزایش ترددهای جاده ای متاسفانه سوانح منجر به فوت را ۱۹ درصد و سوانح خسارتی را نیز تا ۸۱ درصد افزایش داده است.

وی همچنین از تهیه و تدوین ۱۶ اولویت کاری برای ناجا در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: اولویت اول هوشمندسازی پلیس است تا بتوانیم با استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم.

سخنگوی ناجا با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای تحقق شعار سال و ایجاد رونق اقتصادی، افزود: ناجا در سال جدید برای تحقق شعار سال کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مختلفی را تشکیل می‌دهد تا با ایجاد یک بستر و فضای امن توسعه اقتصادی را ایجاد کند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حاجیان همچنین مبارزه جدی با قاچاق کالا را یکی از راه های تحقق شعار سال برشمرد و گفت: علاوه بر مبارزه جدی با این پدیده، ناجا سعی می‌کند تمام موانع تولید را برای سرمایه‌گذاران بردارد و با پشتیبانی‌های انجام گرفته زمینه توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را فراهم کند.

وی اظهار داشت: افزایش میزان ترددها، افزایش در تصادفات جانی، جرحی و خساراتی را در پی دارد به طوری که تصادفات منجر به فوت ۱۹ درصد و تصادفات خسارتی ۸۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تشکر از مجموعه انتظامی کرمانشاه، امنیت موجود در این استان را مطلوب ارزیابی کرد.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1500074

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024

باید بدانید برای حل این مشکل و رزرو تور ترکیه ارزان راه‌هایی وجود دارد. تیم لحظه آخر در این مقاله قصد دارد راهکارهایی را برای حل این مشکل به شما ارائه دهد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتها همراه باشید.

لحظه آخر همیشه تور لحظه آخری دارد

یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای سفر ارزان‌تر به ترکیه استفاده کنید؛ رزرو تور لحظه آخری است. منظور از این نوع آفر، پکیج‌هایی است که زمان کمی از تاریخ پروازشان باقی مانده اما هنوز ظرفیت خالی دارند. معمولا آژانس‌های مسافرتی این تورها را با تخفیف‌های ویژه، حتی برخی مواقع تا 60 درصد تخفیف ارائه می‌دهند. بنابراین یک بازه زمانی را برای مسافرت خود در نظر بگیرید؛ آماده سفر شوید و در نهایت به دنبال یک تور لحظه آخری مناسب بگردید. باید به این نکته توجه داشته باشید که این نوع آفرها زمان کمی را به شما برای آماده شدن برای سفر می‌دهند و بنابراین حتما باید از قبل آمادگی‌های لازم برای این سفر را پیدا کرده باشید و بعد برای آن اقدام کنید.

استانبول کارت؛ هزینه شما را در استانبول نصف می کند

اگر از میان شهرهای ترکیه استانبول را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اید؛ راهی که برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد؛ استفاده از استانبول کارت است. یکی از بیشترین هزینه‌هایی که مسافران در طول سفر به استانبول باید پرداخت کنند؛ هزینه حمل و نقل درون شهری است. در صورتی که از همان روز ابتدایی سفر خود یک استانبول کارت تهیه کنید؛ هزینه حمل و نقل‌تان در این شهر بسیار کمتر خواهد شد. این کارت که هم برای گردشگران و هم برای مسافران است؛ مانند کارت متروی خودمان شارژ می‌شود و هزینه‌های حمل و نقل را 30 تا 50 درصد کاهش می‌دهد. باید این نکته را بدانید که برای رفت و آمد با وسایل حمل و نقل در استانبول نمی‌توانید پول نقل پرداخت کنید و از این جهت هم استانبول کارت به کارتان خواهد آمد.

تابستان یا زمستان را برای سفر به ترکیه انتخاب کنید

یکی دیگر از راه‌هایی که تیم لحظه آخر به شما پیشنهاد می‌کند برای کاهش هزینه‌های سفر به ترکیه به سراغش بروید؛ رزرو تور ترکیه ارزان در زمستان و تابستان است. به‌طورکلی بهترین زمان سفر به ترکیه را باید فصل‌های بهار و پاییز دانست. خصوصا اگر مقصدتان یک شهر ساحلی باشد؛ ترجیح می‌دهید زمانی را برای سفر انتخاب کنید که هوا گرم‌تر باشد و بتوانید به سراغ انجام تفریحات آبی بروید. این مساله باعث می‌شود تقاضای سفر به ترکیه در بهار و پاییز بیشتر باشد و تقاضای بیشتر مساوی است با قیمت بیشتر تورهای این مقصد. اما اگر در فصول کم گردشگر راهی ترکیه شوید، به دلیل اینکه تقاضا نسبت به عرضه کمتر است؛ می‌توانید یک تور کاملا ارزان‌تر پیدا کنید.

در زمان حراج ها به ترکیه سفر کنید

عده زیادی از مسافران ترکیه، برای خرید کردن راهی این کشور می‌شوند. خصوصا آنهایی که استانبول را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، بخشی از زمان سفرشان را به خرید اختصاص می‌دهند. در حالت عادی برای خرید در ترکیه باید هزینه بیشتری نسبت به ایران بپردازید اما اگر لیستی از زمان حراج‌های این کشور پیدا کنید و یکی از این زمان‌ها را برای سفر خود انتخاب کنید؛ می‌توانید پول کمتری برای خرید کردن بدهید و هزینه کلی سفرتان را پایین بیاورید. حراج‌های استانبول را در همه فصل‌ها می‌توانید پیدا کنید. فقط باید زمان دقیق آنها را بدانید. برای مثال حراجی‌های فصل بهار و تابستان معمولا در خردادماه و تیرماه برگزار می‌شود. حراجی‌های پاییز معمولا در آخرین جمعه آبان برگزار خواهد و برای رسیدن به حراجی‌های زمستان هم باید تور سال نو ترکیه را بگیرید.

پلتفرم لحظه آخر به شما امکان سفر قسطی را می دهد

راه آخری که تیم لحظه آخر برای داشتن یک سفر ارزان‌تر به ترکیه به شما پیشنهاد می‌دهد؛ استفاده از تور قسطی است. قسطی سفر کردن اگرچه در مجموع باعث ارزان‌تر شدن هزینه‌های سفرتان نمی‌شود اما راهکاری است که با کمک آن می‌توانید هزینه‌های سفر را در چند قسط پرداخت کنید. شما می‌توانید تورهای اقساطی به مقاصد مختلف ترکیه را از وبسایت لحظه آخر رزرو کنید. در این پلتفرم آژانس‌های مسافرتی مختلف تورهای اقساطی متنوعی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به این وبسایت یکی از این آفرها را انتخاب کرده و براساس شرایط خود رزرو کنید. همچنین امکان گرفتن مشاوره رایگان از لحظه آخر در این زمینه وجود دارد.

کلام آخر

در این مقاله راه‌کارهایی برای داشتن یک سفر ارزان به ترکیه را به شما ارائه دادیم. هر کدام از این راه‌ها اگر در جای درست خود استفاده شوند؛ می‌توانند هزینه‌های سفر شما را کاهش دهند. اگر راهکار دیگری برای کاهش هزینه‌های سفر به ترکیه دارید که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900960

دیگر خبرها

  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟