Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:07:56 GMT

تحریم ها، فرصتی برای توسعه محصولات بهمن موتور

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۹۷۱۸

تحریم ها، فرصتی برای توسعه محصولات بهمن موتور

بهمن موتور دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی را در سال ۹۹رونمایی کرد و به سبد محصولات خود افزود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بهمن موتور، با شروع تحریم ها، صنعت خودروی کشور با محدودیت ها و مشکلات بسیاری در عرضه محصولات مواجه شد، با وجود همه ی این محدودیتها گروه بهمن، به ویژه شرکت بهمن موتور سال گذشته از تکاپو دست نکشید و با کمک تیمی از مهندسان و طراحان داخلی در تولید خودرویی با نام دیگنیتی مشارکت کرد و آن را  به سبد محصولات بهمن موتور افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک خودرو اس یو وی کوپه بسیار زیبا با طراحی خاص ، اسپرت و دارای مشخصه های متفاوت نسبت به محصولات جاری در بازار است که به تولید انبوه رسیده و در سال جدید عرضه خواهد شد .

همچنین شرکت بهمن موتور سال گذشته در کنار دیگنیتی، خودروی اس یو وی جدید لوکس و اقتصادی دیگری با نام فیدلیتی را معرفی کرد که با سرمایه گذاری بسیار زیاد، برای اولین بار در کشور پلتفرم خودروی مذکور را خریداری کرده است. ضمن اینکه بهمن موتور مشارکت با قطعه سازان داخلی در زمینه بومی سازی قطعات را آغاز کرده و تا امروز توانسته حضور دو خودروی اس یو وی داخلی سازی شده با نشان تجاری خود را در کشور قطعی کند.

بهمن موتوردر همه زمان آینده نگری را سرلوحه کار خود قرار داد و در زمان اعمال تحریم ها و فروکشی بازار با آموزش همه جانبه پرسنل، استاندارد سازی نمایندگی ها، بازسازی خطوط تولید و ساخت سالن های جدید، توسعه فضای کارخانه بهمن موتور و افزایش سطح کیفیت محصولات و... تحریم ها را برای توسعه بهمن موتور تبدیل به یک فرصت کرد.

از این رو همزمان با مشکلات ایجاد شده از ناحیه تحریم ها و موضوع منابع انسانی در صنعت خودرو، سال گذشته بهمن موتور با گسترش فعالیت و طرح های توسعه ای برای اهداف بلند مدت، علاوه بر حفظ شاغلین خود، به جذب نیروی انسانی نیز اقدام کرده است.

همچنین بهمن موتور در سال گذشته در راستای مشتری مداری و معرفی محصولات، دومین نمایشگاه خود را  با چهره و استاندارد جدید در خیابان شریعتی تهران افتتاح کرد.  

از اهداف مهم بهمن موتور ، بهبود و توسعه شبکه نمایندگی ها و در کنار آن توسعه و ارتقاء محصولات و خدمات است و بدین منظور روند استانداردسازی نمایندگی های بهمن موتور که نشان دهنده ی بهمنی جدید با سیاستی جدید است چندی است که آغاز شده تا با تولید محصولات نوین و با کیفیت ، سطح رضایت مشتریان خود را افزایش دهد.

از دیگر اقدامات توسعه ای شرکت بهمن  در سال 99 به روز رسانی خودروی کارا 2000 سی سی است که مدل های جدید آن به فرمان هیدرولیک مجهز شده است، شرکت بهمن موتور علاوه بر بهبود طراحی ، مواد اولیه و اعمال برخی تغییرات بیرونی، با تجهیز این خودرو به فرمان هیدرولیک، تغییر طراحی صندلی در راستای ارگونومیک تر نمودن و افزایش آسایش راننده وسرنشین و برخی تغییرات در امکانات و تزئینات داخلی مانند سقف کاذب، آفتابگیر و افزودن قفل مرکزی و ریموت، تلاش در خور توجهی در افزایش رضایتمندی و راحتی مشتریان نموده است.

همچنین در سال 99 شرکت بهمن موتور در راستای افزایش رضایت مشتریان، پروژه های متفاوتی را در خصوص بهبود سطح کیفی محصولات اجرا کرده است که از جمله می توان به ارتقای کیفیت رنگ محصولات با تهیه تجهیزات پیشرفته، مکانیزه شدن خطوط رنگ، انجام آزمایشات سختگیرانه مطابق با استانداردهای روز دنیا و... اشاره کرد.

یکسان سازی تست های انجام شده بر روی رنگ های این شرکت با سایر خودروسازان داخلی ، محدودیت های سختگیرانه برای استانداردهای رنگ و انجام  35 تست مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا از جمله این تغییرات است تا بتوان پیش از ورود رنگ به خط تولید، کلیه آزمون های رنگ تر، فیلم رنگ و تست های عملکردی را صحه گذاری کرد. ضمن اینکه با امکانات فنی و تجهیزات پیشرفته ی رباتیک موجود شرایط افزایش تنوع رنگی محصولات بهمن موتور فراهم شده است.

گروه بهمن به‌دنبال استراتژی کاهش ارزبری و استفاده از منابع داخلی، افزایش عمق داخلی‌سازی خودروهای تجاری و سواری تولیدی را در برنامه‌های خود دارد لذا در همین خصوص نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن به منظور توسعه زنجیره تامین قطعات خودروهای سواری و تجاری پنجم لغایت هشتم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد. در این مراسم طیف گسترده ای از قطعات محصولات بهمن در آن به نمایش در آمد و قطعات و تجهیزات برقی و الکترونیکی، قوای محرکه، تزئینی، پلیمری و ایمنی و عملکردی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی به‌رویت بازدیدکنندگان قرار گرفت.   

گفتنی است استراتژی بهمن موتور در فعالیت های خود، ایجاد تمایز از طریق گسترش محصولات، افزایش کیفیت و خدمات در بین خودروسازان داخلی و دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتری در کیفیت محصول، خدمات فروش و پس از فروش است. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت بهمن موتور محصولات بهمن سال گذشته تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ روند کاهش قیمت در انواع محصولات داخلی و مونتاژی در پیش گرفته است.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته با ۱۹ میلیون تومان افت قیمت در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس tu5 که در صدر پرفروش‌ترین خودروهاست با ۲۸ میلیون تومان کاهش قیمت، در کانال ۸۴۰ میلیون تومانی معامله می‌شود.

ساینا s دوگانه‌سوز نیز از دیگر محصولات سایپا به شمار می‌رود که با سه میلیون تومان افت قیمت، ۴۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۹۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۵۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۰۵ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۲۸ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۶۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۴ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۸۵۷ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی قیمت سه محصول از بهمن‌موتور افزایش یافته است، وانت کارا تک‌کابین، دوکابین و وانت کاپرا نیز به‌ترتیب دو میلیون، سه میلیون و ۱۰ میلیون تومان رشد کردند.

کارا تک‌کابین با نرخ ۶۶۲ میلیون تومان، دوکابین ۸۷۸ میلیون تومان و کاپرا یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در کانال‌های معاملاتی خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H5، محصول مونتاژی بهمن‌موتور که با افت ۴۰ میلون تومانی رکورددار ریزش قیمت در میان خودروهای مونتاژی بوده که پنج میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده است.

لاماری ایما، خودرو پرقدرت مونتاژی نیز با قیمت دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 748267

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول