Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جعفر طولابی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: هرگونه عرضه و توزیع مرغ به صورت خارج از شبکه توزیع در محل کشتارگاهها ممنوع و خروج مرغ به هر صورتی از این شهرستان غیرقانونی است که نیروی انتظامی باید بر این موضوع نظارت بیشتری داشته باشد.

فرماندار خرم آباد اضافه کرد: در تامین مورغ مورد نیاز شاهد مشکلاتی در سطح شهرستان هستیم که هنوز برطرف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولابی ادامه داد: برخی ناشی از مشکلات کل کشور  و برخی ناشی از شیوه توزیع در شهرستان است که طی روزهای اخیر با تشدید نظارت ها شیوه توزیع تا حدودی بهتر شده است.

وی اظهار داشت: دستگاه های نظارتی باید به این موضوع بیشتر توجه و نظارت ها را در گلوگاههای بازار، مرغداری ها،کشتارگاهها، توزیع و عرضه در بین عاملان عمده و خرده فروش تشدید کنند.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه بسیج، سپاه و اصناف در این زمینه همکاری جدی دارند خاطرنشان کرد: باید از نیروهای بسیج برای نظارت بر خرده فروشی ها استفاده شود تا بتوان بخشی از مشکلات فعلی را حل کرد که در این زمینه سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در صورت نیاز به نیروی نظارتی می تواند با سپاه استان هماهنگ باشد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط عادی، مصرف روزانه مرغ در خرم آباد ۳۰ تا ۴۰ تن است اما اکنون بالای ۱۰۰ تن کشتار می شود که به دلیل افزایش تقاضا جوابگوی نیاز نیست بنابراین باید نظارت و کنترل جدی در حوزه توزیع صورت گیرد.

طولابی همچنین به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: باید مواد پروتئینی و اقلام اساسی مردم به میزان مورد نیاز تامین شود تا در این ماه مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: در خصوص نظارت بر فعالیت های صنفی در ماه مبارک رمضان نیز باید اقدامات جدی انجام شود و همه دستگاههای متولی آمادگی لازم را داشته باشند تا در برخورد با تخلفات اقدام قاطع  صورت گیرد.

فرماندار خرم‌آباد شناسایی عوامل سودجو، دلال و واسطه ها را که در شرایط بحرانی سواستفاده می کنند ضروری دانست و اظهار داشت: باید با قاطعیت با این افراد برخورد شود.

برچسب‌ها کالای اساسی خرم آباد گوشت مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی خرم آباد گوشت مرغ کالای اساسی خرم آباد گوشت مرغ اخبار کنکور خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)