Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس انجمن اینلاین و هاکی روی یخ گفت: روز دوشنبه جلسه‌ای با مربیان برای ارائه برنامه‌های‌شان برگزار می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

هدی احمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اعلام این خبر اظهار داشت: اردوهای تیم ملی هاکی روی یخ از سال گذشته آغاز شده و روز دوشنبه جلسه‌ای با مربیان تیم‌های اینلاین و هاکی روی یخ برگزار خواهیم کرد تا برنامه‌های‌شان را ارائه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که پیست هاکی روی یخ بعد از مدت‌ها افتتاح شد، افزود: داشتن پیست یخی زمانی برای ما آرزو بود و خوشبختانه با افتتاح این پیست اردوها تحت نظر خانم سنایی مربی و کاپیتان تیم آغاز شد.

نایب رئیس انجمن اینلاین و هاکی روی یخ عنوان کرد: ملی‌پوشان با انگیزه خوبی تمرین کردند و تمام تلاش کادر فنی ایستادن بر سکوی آسیایی است. این تیم برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت می کند که طبیعتا تلاش می‌کند تاثیرگذار باشد.

وی درخصوص مسابقات آسیایی هاکی روی یخ گفت: امسال باید مسابقات آسیایی اینلاین و هاکی روی یخ برگزار شود. رقابت‌های هاکی روی یخ قرار است اردیبهشت ماه برگزار شود که احتمال تغییر زمان برگزاری مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

احمدبیگی درباره برگزاری برنامه‌های تیم ملی اینلاین هاکی بعد از جلسه با کادر فنی گفت: فائزه مدبر به تازگی مربیگری تیم ملی بزرگسالان را برعهده گرفته و قرار است بازیکنانی را برای شرکت در اردو دعوت کند.

وی ادامه داد: صدف منصوری نیز هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان را برعهده گرفته و سال گذشته هر دو سه ماه یکبار تعدادی از بازیکنان را به اردو دعوت کرد و روز دوشنبه نیز برنامه‌هایشان را به همراه دو مربی دیگر در اختیار ما می‌گذارد.

مربیان تیم‌های ملی اسکیت اینلاین هاکی معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هاکی هاکی اینلاین و هاکی روی یخ روز دوشنبه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود

دویست و شصت و دومین جلسه از کلاس مجردهای حجت‌الاسلام شهاب مرادی به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در پردیس مرکزی دانشگاه تهران تشکیل خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، از سال ۱۳۹۰ و اولین جلسات تاکنون، جلسات کلاس مجردها به همت شهاب مرادی به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود. این جلسات همیشه ویژه اعضاء است اما در این جلسه، شرکت عموم دانشجویان در «کلاس مجردها» آزاد است. 

این جلسه مهمان-آزاد از کلاس مجردها فردا یکشنبه (۹اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آخرین جلسه کلاس مجردها که در دانشگاه تهران برگزار شد، برمی‌گردد به تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ که از آن تاریخ ۶۰ ماه می‌گذرد.

«کلاس مجردها» عنوان اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای به ابتکار حجت‌الاسلام شهاب مرادی است که می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد. این کلاس که با استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگومحور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.

اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد، و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت این روحانی نام آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال ۱۳ دوره و جمعا ۲۶۱ جلسه چندساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تجربه این کلاس نشان می‌دهد اگر جوانان حس کنند یک عالم  با مهربانی و دلسوزی برای آنها وقت می‌گذارد و آنها را باور دارد، آنها هم برای تقویت و ماندگاری این رابطه محترمانه متقابل تلاش خواهند کرد.

قسمت‌های کوتاهی از کلاس مجردها پس از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود