Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صورت آماده‌باش کامل و صددرصدی در تمام مراکز تفریحی  و تفرجگاهی سطح شهر تهران برای کنترل ترافیک و ترددها حضور دارند، اظهار کرد: عوامل پلیس راهور، اقدامات ترافیکی ویژه این ایام را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: براساس سنت دیرینه و کهن ایرانیان، شهروندان به همراه خانواده در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) به منظور گردش و تفریح به دامان سبز طبیعت از جمله پارکها و گردشگاههای عمومی داخل و اطراف شهرها مراجعه می‌کنند.

وی متذکر شد: پلیس راهور تهران بزرگ برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا  طرحهای انتظامی و ترافیکی  را تهیه و اجرا خواهد کرد.

این مقام انتظامی افزود: در هر صورت، در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پلیس راهور تهران بزرگ با تمام امکانات نیروی انسانی، خودرویی، موتوری و تجهیزاتی خود، اقدام به  پوشش ترافیکی معابر داخلی و منتهی به پارکهای شهر تهران مانند چیتگر، سرخه‌حصار، یاس فاطمی و تمام اماکن تفرجگاهی کرده همچنین تمام خیابانها و بزرگراه‌های پیرامونی سایر بوستانها و تفرجگاه‌ها از ساعات ابتدایی صبح پوشش داده خواهند شد.

موسوی‌پور یادآور شد: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده جلوگیری خواهد کرد و اگر ممنوعیتی اعلام نشود برای روان‌سازی ترافیک اقدامات لازم  را انجام خواهد داد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تأکید کرد: لازم به ذکر است نیروهای پلیس راهور آمادگی صد درصدی در هر  دو روز پنجشنبه و جمعه (دوازدهم و سیزدهم) را در تمام معابر سطح شهر دارند.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1500084

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است