Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@11:16:00 GMT

تردد خودرو در روزهای ۱۲ و ۱۳ در گلپایگان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۹۹۹۵

تردد خودرو در روزهای ۱۲ و ۱۳ در گلپایگان ممنوع است

فرماندار گلپایگان گفت: تردد خودروها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در سطح شهرستان گلپایگان ممنوع است و تمام بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و آرامستان‌ها تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان امروز در جلسه ستاد کرونا اظهار کرد: شهرستان گلپایگان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد که محدودیت‌ها باید بر اساس قانون ستاد کرونا ادامه داشته باشد تا شهرستان به رنگ عادی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تردد خودروها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در سطح شهرستان گلپایگان ممنوع است و تمام بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و آرامستان‌ها تعطیل است.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: در سراسر استان دستگاه قضائی با دستگاه‌های اجرایی هماهنگ است تا تخلفات ناشی از عدم رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به دادستان معرفی شود.

یار محمدیان متذکر شد: منع ترددهای شبانه ۱۰ شب تا چهار صبح در سطح شهر برقرار است، همچنین ورود خودروهای پلاک غیر بومی در شهرستان ممنوع است، در اصناف، گروه‌های شغلی یک، دو و سه محدودیت فعالیت دارند.

وی گفت: در ادارات شهرستان، خدمات‌رسانی با یک دوم کارکنان و سایر ادارات با یک سوم کارکنان انجام شود، نمازهای جمعه و جماعات برگزار نمی‌شود و ورودی‌های آرامستان قاضی زاهدی گلپایگان بسته باشد، در برگزاری مراسم خاکسپاری و ترحیم اموات تجمع و استفاده از سیستم صوتی ممنوع است.

پلمب یک واحد گردشگری در گلپایگان

در ادامه مصطفی قانونی رئیس میراث میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان اظهار کرد: پیرو مصوبات ستاد کرونا، تمام بناهای تاریخی قابل بازدید در شهرستان گلپایگان برای گردشگران بسته است.

وی افزود: ۳۷ کارگاه صنایع دستی گلپایگان از ۲۸ اسفندماه سال ۹۹ تاکنون تعطیل است، از مکان‌های گردشگری شهرستان که قابلیت پذیرش مهمان و توزیع غذا داشتند تعهد گرفته شده است تا تنها به صورت بیرون بر غذا توزیع کنند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان گفت: در سال جاری تاکنون ۸۶ مورد بازرسی از سطح مکان‌های گردشگری شهرستان صورت گرفته است که یک واحد گردشگری که به قوانین و تذکرات ستاد کرونا توجه نداشت پلمب شده است.

کد خبر 483976

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار گلپایگان گلپایگان محدودیت تردد ویروس کرونا اصناف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان گلپایگان ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است

جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا ضمن دیدار با مردم و حل مشکلات آنها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم مربوط به شماره‌ گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

وی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده که البته یکی از کارهای خوب است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و درخواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

حسینی در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقاً ممنوع است، توصیه می‌کنیم از چراغ فابریک خودروها استفاده شود چراکه از شرایط استاندارد برخوردار هستند.

وی تأکید کرد: اگر خودرویی چراغ زنون داشته باشد در صورت مشاهده جریمه می‌شود چراکه چراغ زنون خطرآفرین است و می‌تواند برای دید دیگر رانندگان خطر ایجاد کند.

رئیس پلیس راهور فراجا تأکید کرد: استفاده از برچسب، استیکر و تصاویر حتی اگر جنبه تزئینی داشته باشد تخلف است و در صورت مشاهده برای آن خودرو جریمه صادر می‌شود، البته خودروهای تبلیغاتی و امدادی طبق آیین‌نامه می‌توانند بغل نویسی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه