Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:11:48 GMT

خطر محرومیت دوباره از بیخ گوش آل‌کثیر گذشت!

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۰۰۹۱

خطر محرومیت دوباره از بیخ گوش آل‌کثیر گذشت!


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ چند روز قبل خبرهایی مبنی بر حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود که این باشگاه آن را تکذیب کرد. امیرساعد وکیل ضمن ابراز خوش‌حالی از تکذیب این خبر گفت:« برخلاف برخی اظهارنظرهایی که شده است قطعا اگر عیسی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بود و اثبات این امر در این دوران که هنوز مدت محرومیت او تمام نشده به منزله تخلف رای انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیاست و محرومیت‌های بعدی برای عیسی به همراه می‌داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه برخی با تفسیر غلطی که از مقررات انضباطی AFC کرده‌اند تصور می کنند ممنوعیت از فعالیت های فوتبالی برای آل‌کثیر، صرفا به معنی عدم شرکت در مسابقات رسمی است اما لازم است توجه داشته باشیم مطابق ماده ۱۷ مقررات انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اولا حتی حضور و یا شرکت در هر نوع تمرینی که به نحوی مرتبط با باشگاه باشد به منزله نقض رای انضباطی ای.اف.سی است و ثانیا در صدر ماده ۱۷ مقررات انضباطی، مواردی که به عنوان مصادیق ممنوعیت شرکت در فعالیت‌های فوتبالی ذکر شده که عیسی نیز مشمول همین محدودیت قرار دارد، جنبه تمثیلی دارند نه احصایی. بنابراین با تشخیص کمیته انضباطی ای.اف.سی حتی موارد دیگری که در مقررات انضباطی ذکر نشده‌اند نیز می‌تواند به منزله قانون‌شکنی از سوی بازیکن یا باشگاه تلفی شود و در این صورت چون با تکرار تخلف از سوی بازیکن مواجه می‌شویم قطعا هم بازیکن و هم خود باشگاه با محکومی‌ های انضباطی سنگین‌تری روبرو خواهند شد. خوشبختانه اخبار مربوط به تمرین عیسی تکذیب شده است و امیدوارم مشکلی برای این بازیکن و باشگاه پیش نیاید و متأسفم این حجم از حاشیه سازی‌ها و کارشکنی‌ها بر فضای فوتبال کشور ما سایه افکنده است. یکبار دیگر حدود دو ماه پیش، مشکل مشابهی برای عیسی پیش آمد که با دفاعیاتی که طی چهار مرحله نامه نگاری با ای.اف. سی در دوران خدمت من در پرسپولیس صورت گرفت کنفدراسیون فوتبال آسیا متقاعد شد تخلفی ضورت نگرفته و خطر از بیخ گوش باشگاه و بازیکن گذشت. باشگاه ها باید باور کنند در فضای فعالیت های حرفه ای خود نمی توانند مسایل حقوقی را دست کم بگیرند و بی توجهی به این مباحث ‌و عدم بکارگیری افراد متخصص در حقوق ورزشی، پیامدهای سختی را به بازیکن، کادر فنی یا باشگاه تحمیل خواهد کرد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین عیسی آل کثیر پرسپولیس محرومیت اعمال ماه شعبان نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین مقررات انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت سنگینی مواجه شد اما آیا واقعا می‌توان چنین حکمی را اجرا کرد؟!

طرفداری | کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پیرمرد سپاهانی را 10 سال از ورود به استادیوم‌های کشور محروم کرد.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر سپاهان قرار گرفت و به تساوی بدون گل رضایت داد. این دیدار حواشی زیادی داشت و زنان پرسپولیسی با هواداران سپاهان درگیر شدند. موضوعی که به علت جایگاه هواداران دو تیم قابل پیش‌بینی بود اما ظاهرا برخی دوستان توجهی به این موضوع نداشتند و باعث شدند شاهد صحنه‌های زشتی در ورزشگاه آزادی باشیم.

در حاشیه این مسابقه یک پیرمرد سپاهانی حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی مطرح کرد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد. ویدیویی که خشم بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال را برانگیخت و باعث شد کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال، به سرعت وارد عمل شوند. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گدشته حکم پیرمرد هتاک را صادر و او را 10 سال از حضور در استادیوم‌های کشور محروم کرد اما آیا واقعا این حکم قابل اجرا است؟

استادیوم‌های فوتبال ایران ساز و کار درستی برای ورود هواداران ندارند. صندلی هیچ فردی در استادیوم مشخص نیست و بارها شاهد اتفاقاتی بودیم که با مسببین آن برخورد نشد. چرا راه دور برویم؟ در چند هفته اخیر بارها شاهد افرادی بودیم که با خود لیزر به استادیوم آوردند و برای بازیکنان تیم حریف مشکل‌ساز شدند اما آیا خبری از برخورد با این موضوع بود؟ افرادی که چهره آن‌ها به لطف عکاسان ثبت هم شده است اما شاهد هیچ برخوردی نبودیم. پیرمرد سپاهانی واقعا دیگر نمی‌تواند با ترفندهایی خاص به استادیوم برود؟ امیدوار هستیم همینطور باشد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان