Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روز پس از غلبه بر باکس، لس آنجلس کلیپرز مقابل اورلاندو مجیک شکست خورد.

لس آنجلس کلیپرز در حالی که در تمام طول بازی برتری را در اختیار داشت، در انتهای کوارتر چهارم برابر اورلاندو مجیک کامبک خورد.

طرفداری - چیزی حدود 24 ساعت پیش لس آنجلس کلیپرز برابر میلواکی باکس به پیروزی رسید اما بازیکنان تایرون لو امروز در خانه با نتیجه 96-103 مغلوب اورلاندو مجیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیک که سه امتیازآور برتر خود در فصل جاری را هفته پیش ترید کرد تا اواخر کوارتر چهارم از حریف عقب بود اما در این لحظات با یک ران 17-3 تا انتهای بازی پیش رفت و اولین برد خارج از خانه خود از تاریخ 12 فوریه را کسب کرد. اورلاندو همچنین به روند هفت شکست پیاپی خود پایان داد. چوما اوکیکی با 18 امتیاز بیشترین تاثیر مستقیم را در پیروزی تیمش داشت. ترنس راس 15 امتیاز آورد و اوتو پورتر جونیور هم بازی را با 13 امتیاز تمام کرد. در ترکیب کلیپرز، بازیکنان این تیم در نیمه دوم از 49 پرتاب خود تنها 16 پرتاب را وارد سبد حریف کردند. کوای لنرد با 28 امتیاز بهترین بازیکن بود و لوک کنار هم 17 امتیاز آورد. ایویتسا زوباتس با 14 امتیاز و 13 ریباند دهمین دابل دابل فصل خود را تجربه کرد. پال جرج دومین دیدار پیاپی تیم را به خاطر مصدومیت پای راست از دست داد و مارکس موریس، پتریک بورلی نیز از دیگر غایبان تیم بودند.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس کلیپرز 26 25 22 23 96 اورلاندو مجیک 13 24 33 33 103 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با محمد ربیعی؛ آقای خاص فوتبال ایران، به نوعی خاص و با کمک کادر فنی انتخاب کرد استوری اینستاگرامی محمدرضا گلزار در کنار روبرتو کارلوس علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز اورلاندو مجیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!