Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:08:43 GMT

تامین امنیت ۱۴ هزار کیلومتر خطوط ریلی در نوروز ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۰۷۰۹

تامین امنیت ۱۴ هزار کیلومتر خطوط ریلی در نوروز ۱۴۰۰

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار "رضا بنی اسدی فر" در حاشیه بازدید از اقدامات نوروزی پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه تامین امنیت ۱۴ هزار کیلومتر خطوط ریلی در ۲۲ استان کشور و در سه حوزه مسافری، باری و امور اضطراری کاری دشوار اما خداپسندانه است، افزود: مجموعه مدیران و کارکنان این پلیس تخصصی از لحظه ورود مسافران به ایستگاه و حرکت قطارها از مبدا تا مقصد با مسئولیت پذیری قابل توجهی نظم و امنیت این فرآیند را به نحو احسن به سرانجام می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش نرخ رشد جمعیت و تغییر مستمر و مداوم سبک زندگی که متاثر از رویدادهای مختلف اجتماعی است بر ضرورت هوشمند سازی سازمان پلیس تاکید و تصریح کرد: خوشبختانه پلیس تخصصی راه آهن گام های موثری در بهره گیری از فناوری های نوین برداشته به گونه ای که در حال حاضر خصوصا در ایام نوروز نقاط حادثه خیز ریلی در ۱۰ استان کشور توسط نزدیک به ۴۰۰ دوربین به صورت آنلاین و متمرکز توسط مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه آهن کشور و ۱۶۰۰ دوربین به صورت غیر متمرکز توسط سایر یگان ها پایش و مورد رصد دایمی هستند تا از بروز هر گونه ناامنی احتمالی و وقوع جرایم جلوگیری شود، البته تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا کشف ۶۸ درصد از سرقت ها، دستگیری ۴۲ نفر سارق، کشف کالا و ارز قاچاق ۹۰۰ میلیون ریالی، انجام گشت های شبانه روزی توسط ۱۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت را از دیگر دستاوردهای ارزشمند و قابل توجه پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا در بازه زمانی یازده روزه در نوروز ۱۴۰۰ برشمرد.

سردار بنی اسدی فر با ابراز رضایت از عملکرد نوروزی پلیس راه آهن در تامین امنیت مسافران و جابجایی امن حجم انبوهی از کالا در تعطیلات نوروزی، از تلاش‌های ارزنده سردار "حشمت اله ملکی"؛ فرمانده پلیس راه آهن کشور و مجموعه کارکنان خدوم و زحمت کش این پلیس قدردانی و خاطرنشان کرد: خدمت در پلیس راه آهن از جایگاه مقدسی برخوردار است و امیدواریم با همراهی و همکاری بیش از پیش مردم و سازمان های مسئول با پلیس پیشگیری سرعت ارائه خدمات به شهروندان را افزایش و تهدیدها و آسیب های شبکه ریلی را به حداقل رسانده و مدیریت کنیم.

برچسب‌ها نوروز شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران انتظامی نوروز شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران انتظامی اخبار کنکور پلیس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های تامین آب پایدار در شهر چاراویماق در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانی صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با طرح‌های تأمین آب پایدار شهر چاراویماق، اظهار کرد: اجرای ۳۲ کیلومتر خط انتقال آب از آیدوغموش و ۸ کیلومتر از روستای خرم درق، حفر و تجهیز دو حلقه چاه، احداث یک باب مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، احداث و تجهیز سه باب ایستگاه پمپاژ و اصلاح شبکه به طول سه کیلومتر و استانداردسازی انشعابات به تعداد ۱۰۰ فقره از طرح‌های تأمین آب پایدار شهر چاراویماق است.

وی یادآور شد: پیش‌بینی کمبود آب در زمان پیک مصرف قره آغاج ۱۰ لیتر در ثانیه بوده و اجرای ۸ کیلومتر خط انتقال آب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه و ارتقای کیفی منبع موجود نیز از جمله طرح‌های تأمین آب پایدار شهر هستند برای اجرای آنها اعتباری بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

کد خبر 6100032

دیگر خبرها

  • متوسط سالانه ساخت راه آهن در کشور
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در سفارتخانه‌ها برای اخذ ویزا
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • طرح‌های تامین آب پایدار در شهر چاراویماق در حال اجرا است
  • آغاز به کار نخستین مدرسه ترافیک کشور در کرمانشاه با ابتکار پلیس
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟