Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:59:45 GMT

صادرات ۶۲ هزار گلدان گل از نوشهر به خارج کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۰۹۵۷

صادرات ۶۲ هزار گلدان گل از نوشهر به خارج کشور

ایسنا/مازندران سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نوشهر از صادرات ۶۲ هزار گلدان گل و یک هزار و ۳۸۸ تن کیوی از این شهرستان به خارج از کشور در اسفند ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی مازندران، مرادعلی تیر با اشاره به اهمیت واحد قرنطینه در بخش کشاورزی، گفت: قرنطینه تضمین سلامت جامعه گیاهی و جانوری، اقلیم منطقه و امنیت غذایی کشور را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر، افزود: در بخش صادرات محصولات کشاورزی پس از بازدید و صدور گواهی بهداشتی صادرات، محموله های گل و گیاه به تعداد ۶۱ هزار و ۹۰۵ گلدان گل و یک هزار و ۳۸۸ تن کیوی از بندر این شهرستان صادر شد.

تیر اظهار کرد: در بخش واردات پس از تست آزمایشگاهی و صدور مجوز تخلیه محموله های وارداتی، گندم خوراکی به میزان ۵ هزار و ۹۹۹ تن، جو خوراکی به میزان ۱۹ هزار و ۷۷ تن، ذرت دامی به میزان ۴۳ هزار و ۹۰ تن، ۲۳ هزار و ۷۸۹ تن جوی دامی، ۵۰۳ تن جو مالت، ۲۲ تن موز و ۱۰ هزار و ۵۲۸ مترمکعب چوب نراد در این بندر ترخیص شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: میانگین برداشت در هر هکتار ۲۰ تا ۲۵ تن است و پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار تن خیار سبز از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

حیدری افزود: بیش از ۹۰ درصد محصول تولید شده برای تهیه خیار شور و مابقی برای مصارف دیگر استفاده می شود.

مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای صرفه جویی در مصرف آب، کاشت این محصول به صورت نواری است که ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

حیدری افزود: برداشت خیار سبز تا پایان خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت