Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروزچهارشنبه ۱۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۱۲ کیلو حشیش در نی ریز

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی ریز، یک خودرو سواری توقیف و ۲۱۲ کیلوگرم حشیش کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز مطلع شدند قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقداری مواد مخدر را از محور‌های مواصلاتی انتقال دهند.

او ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفته و ضمن اعزام به محور‌های مواصلاتی، به صورت محسوس و نامحسوس خودرو‌های عبوری را تحت کنترل قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص مأموران به یک خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو توقیف و در بازرسی از آن ۲۱۲ کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار ملک زاده با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات، گفت: مبارزه بی امان با پدیده شوم مواد مخدر در سال جاری نیز به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

کشف خودرو سرقتی بلافاصله پس از سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی بلافاصله پس از سرقت خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار داشت: فردی طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام داشت یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ وی در سطح شهر به سرقت رفته است.

او گفت: بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد و کلیه مسیر‌های مواصلاتی توسط ماموران انتظامی شهرستان مورد کنترل دقیق قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از گذشت ۲ ساعت از اجرای طرح و فعال نمودن واحد‌های گشتی، سارق که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با رها کردن خودرو در روستاه‌های اطراف از محل متواری گردیده بود، عنوان کرد: خودرو با هماهنگی مقام قضائی بعد از انتقال به کلانتری به مالباخته تحویل داده شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه به دلیل سهل انگاری راننده، درب خودرو باز بوده و سوئیچ نیز بر روی آن قرار داشته که این امر سبب سرقت خودرو شده است، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو حتما شیشه‌ها بالا باشند و هنگاهی که خودرو روشن است و یا سوئیچ بر روی آن قرار دارد حتی برای لحظه‌ای آن را ترک نکنید.

دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی

فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری یک سارق سابقه دار و حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو پژوپارس در این شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در کمتر از ۷۲ ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه سارق در یکی از محله‌های شهرستان شده و با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و خودرو سرقتی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق تعدادی لوازم خودرو مسروقه کشف شد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه سارق جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده اظهار کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و با این افراد برخورد قانونی به عمل می‌آید.

دستگیری سارق با ۱۷ فقره سرقت

فرمانده انتظامی کوه چنار گفت: با تلاش مأموران انتظامی یک سارق دستگیر و در تحقیقات به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ لطف الله محمدی اظهار داشت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او تصریح کرد: مأموران انتظامی با تلاش‌های شبانه روزی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده توسط ماموران، متهم به ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در محدوده شهرستان کوه چنار اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی افزود: در این راستا سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف ۳ دستگاه موتور سیکلت قاچاق در ارسنجان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین و قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسین رعیتی فرد اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد موتورسیکلت‌های غیرمجاز در سطح شهر ارسنجان و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران انتظامی با گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر و محور‌های مواصلاتی، ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین و قاچاق را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ رعیتی فرد با اشاره به دستگیری و معرفی راکبان این موتورسیکلت‌ها به مرجع قضایی، گفت: بنا به اعلام کارشناسان ارزش این موتورسیکلت‌های قاچاق، ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان در پایان با اشاره به عزم قاطع پلیس برای برقراری نظم، امنیت و آرامش شهروندان یادآورد شد: قانون گریزان در انتظار برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس باشند و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف کالای قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از توقیف یک اتوبوس و کشف محموله کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داوود امجدی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴ هزار و ۱۰۰ ثوب انواع پوشاک و ۴ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف کامیون حامل ۳۸ رأس گوسفند قاچاق

فرمانده انتظامی مهر از کشف ۳۸ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم الله کرمی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان مهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور " مهر- فیروزآباد"، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این خودرو، حامل ۳۸ رأس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان جانشین فرمانده انتظامی محور های مواصلاتی ماموران انتظامی مأموران انتظامی شهرستان لارستان میلیارد ریال دستور کار خودرو سرقتی یک دستگاه قرار گرفت فقره سرقت نی ریز کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید