Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@11:43:12 GMT

آموزش عيب يابي و تعمير جاروبرقي پاناسونيک

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۱۱۳۹

آموزش عيب يابي و تعمير جاروبرقي پاناسونيک

خبرگزاری آریا-پاناسونیک یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است که با عنوان بهترین مارک جاروبرقی در جهان شناخته می شود. صادقانه می توان گفت که پاناسونیک بخش عمده ای از تولید جاروبرقی بازار را در سراسر جهان به دست دارد. این محصول با موتور پر قدرت و مکش بالا، دارای برچسب انرژی A است. اگر می خواهید این جاروبرقی را برای خانه خود خریداری کنید، آن را همراه با ضمانت نامه و گارانتی از نمایندگی های معتبر خریداری کنید تا در صورت خراب شدن، تعمیر جاروبرقی پاناسونیک را با هزینه کمتری انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک

با چند ایراد مهم و اصلی در جاروبرقی بیشتر آشنا شوید تا در صورت لزوم بتوانید در خانه ایراد جاروبرقی خود را پیدا و آن را به راحتی برطرف کنید، توجه داشته باشید در صورت نداشتن دانش کافی، از تعمیر خودسرانه جاروبرقی خوداری کنید.

ایجاد سروصدا در جاروبرقی پاناسونیک

اگر به هنگام کار با جاروبرقی، سروصدای زیادی از آن شنیده می شود، چندین عامل موثر هستند. جاروبرقی دارای دو پروانه است، اگر این قطعات شکسته شده باشند هنگام کار کردن جاروبرقی، تولید صدا می کنند. با خراب شدن بلبرینگ، آرمیچر با کفشک درگیر می شود و این موضوع منجر به تولید صدا می شود. در تعمیر جاروبرقی پاناسونیک از متخصصان و تعمیرکاران مجرب در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کمک بخواهید.

 

کاهش مکش جاروبرقی پاناسونیک

اگر فیلتر جاروبرقی را به مدت طولانی تعویض نکرده ‌اید، مکش جاروبرقی افت پیدا خواهد کرد. مسدود بودن خرطومی، لوله ها و پارویی نیز باعث می شود مکش جاروبرقی به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند، همچنین باعث می‌ شود تا به موتور جاروبرقی فشار زیادی وارد شود و برق بیشتری مصرف شود. شاید فراموش کرده اید کیسه جاروبرقی را تخلیه کنید، هرگز اجازه ندهید که کیسه جاروبرقی بیش از اندازه پر شود چرا که در میزان مکش تاثیرگذار است. اگر از کیسه جاروبرقی یک بار مصرف استفاده می کنید، آن را تعویض و اگر از کیسه چند بار مصرف استفاده می کنید، آن را تخلیه، شسته، خشک کرده و مجددا استفاده کنید. عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک را با آرامش انجام دهید، تا مسیر تعمیر را به درستی پیدا کنید.

کاهش قدرت موتور جاروبرقی پاناسونیک

 اگر موتور جاروبرقی نیم سوز شده باشد، قدرت آن کاهش پیدا می کند. خرابی در بلبرینگ، یاتاقان و زغال نیز در میزان قدرت جاروبرقی تأثیرگذار هستند. کثیفی در کلکتور نیز از دلایل مهم کم شدن قدرت جاروبرقی است که با استفاده از بنزین آن را تمیز و مشکل را برطرف کنید.

روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک

با عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک می توانید ایراد روشن نشدن آن را به راحتی پیدا کنید. در ابتدا اطمینان حاصل کنید که دوشاخه برق کاملاً در پریز فرو رفته است. سپس پریز برق را با یک ولت متر بررسی کنید که آیا جریان برق در پریز وجود دارد یا خیر. دوشاخه و طول سیم را نیز بررسی کنید که دچار قطعی نشده باشند، انتهای سیم جاروبرقی که به بدنه و سیم جمع کن متصل می شود را با دقت چک کنید. اینک نوبت به بررسی کلید خاموش و روشن جاروبرقی است، امکان دارد قطعات داخلی کلید خاموش و روشن شکسته شده باشند. اگر قسمت مدار موتور دچار ایراد شده باشد، دستگاه روشن نخواهد شد، قطعات مربوط به موتور را بررسی و در صورت خراب بودن، آنها را تعمیر یا تعویض کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی تعمیرات پاناسونیک تماس بگیرید.

برطرف کردن ایرادات جاروبرقی با تعمیرات تخصصی

اگر در عیب یابی جاروبرقی کمی مشکل دارید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک بهره مند شوید. تعمیرکاران ماهر و مجرب می توانند در زمان کوتاهی هرگونه ایراد را تشخیص و درصورت لزوم قطعه معیوب را تعویض کنند. تمام قطعات مورد استفاده در نمایندگی ها اورجینال و اصل هستند و می توانید با خیال آسوده از خدمات آنها استفاده کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش عیب یابی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک جاروبرقی پاناسونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان