Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:31:11 GMT

کمانداران ملی‌پوش ایران راهی ترکیه شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۱۴۰۹

کمانداران ملی‌پوش ایران راهی ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین مرحله اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو از پنجم فروردین در سایت تیراندازی با کمان آزادی آغاز شده و کمانداران برای برپایی اردوی مشترک و حضور در مسابقات بین المللی ۱۱ فروردین عازم ترکیه شدند.

از تمامی اعضای تیم ملی تست PCR گرفته شد و پس از منفی شدن؛ کمانداران بامداد امروز راهی آنتالیا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد وزیری، صادق‌اشرفی، امین پیرعلی، رضا شبانی، زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر، نیلوفر علیپور، سوگند رحمانی و مهتا عبدالهی نفرات اعزامی به ترکیه هستند.

این مسابقه نخستین رقابت رسمی ریکرو در یک سال گذشته است.

بهزاد پاکزاد به عنوان سرمربی، لیلا سخایی به عنوان مربی و امید نجاری به عنوان سرپرست تیم اعزامی در این سفر حضور دارند.

کد خبر 5178510

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان ترکیه تیم ملی تیر و کمان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر بسکتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال سوریه کشتی آزاد کشتی فرنگی شهاب الدین عزیزی خادم جودو باشگاه پرسپولیس تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران ویروس کرونا دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 848124 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد