Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرزاد رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران  با اشاره به کاهش ۴.۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس در مدت مشابه سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده ۸۵هزار و ۵۴۳ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۷هزار و ۴۷۰مورد ماموریت تصادفی بود.

وی ادامه داد: ۳۸ هزار و ۴۶۱ بیمار غیرتصادفی و ۱۶هزار و ۲۰۳ مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس این مرکز به بیمارستان‌های استان منتقل شدند و برای ۲ هزار و ۴۳۹ مصدوم تصادفی اقدامات درمانی در محل توسط کارشناسان اورژانس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی با بیان اینکه فوتی‌های تصادفات رانندگی ۷.۷ کاهش یافته، افزود: سال گذشته فوت ۳ هزار و ۸۸۲ نفر در ماموریت‌های غیرتصادفی و ۲۸۶ نفر در ماموریت‌های تصادفی توسط کارشناسان اعزامی این مرکز تایید شد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد ۴ هزار و ۴۲ بیمار تنفسی، ۳۳۶ مصدوم سوختگی، ۸۸۰ بیمار مغزی، ۸۶۷ مسموم مونوکسید کربن، ۴هزار و ۵۷۶ بیمار قلبی از جمله بیمارانی بودند که پارسال از اقدامات نجات بخش اورژانس بهره برده اند.

وی همچنین از فوت ۳۸ نفربراثر مونوکسید در سال ۹۹ خبرداد و افزود: تعداد فوتی ها نسبت به سال قبل از آن ۶۵ درصد افزایش داشت.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سازمان اورژانس کشور سازمان اورژانس آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سازمان اورژانس کشور سازمان اورژانس آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی سازمان اورژانس کشور سازمان اورژانس آذربایجان شرقی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت

داریوش تقی لو با بیان اینکه این تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست، گفت: برای امدادرسانی با مصدومین این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطرنشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در مأموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده رسیده است.

کد خبر 6095622

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت