Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@04:46:35 GMT

فوری/فردا میادین میوه و تره بار باز هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۱۸۴۵

فوری/فردا میادین میوه و تره بار باز هستند

ساعت کار میادین میوه و تره بار تهران از شنبه ۱۴ فروردین به روال عادی برمی‌گردد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا،‌ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن، تبریک سالروز رأی حماسی ملت بزرگ ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد: روزهای شنبه تا پنج‌شنبه، صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 با توجه به تعطیلی میادین میوه و تره بار در روز جمعه ۱۳ فروردین، شهروندان می‌توانند پنج‌شنبه ۱۲ فروردین که میادین و بازارها باز هستند ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه نمایند. 

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

 

پربیننده ترین تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها جزئیات جدید از پیش فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ پراید چند میلیون کاهش داشت؟+جزئیات کدام یک از مسافران نوروزی جریمه می‌شوند؟ قیمت دلار ۱۰ فروردین ماه۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار برجام میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گلستان آمده است : با توجه به بارش‌های مناسب و قرار داشتن سد در آستانه سر ریزی ، به منظور مدیریت حجم آب مخزن برای چهارمین مرحله در سال آبی جاری، رها سازی آب سد فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

بر این اساس، رها سازی آب برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف بهره برداران مجاز حاشیه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود خواسته شده از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • فال انبیا فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟