Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا رحیمی زاده در خصوص مشکلات اقتصادی وداخلی اظهار داشت: در حوزه داخلی و در بحث معیشت مردمی واقتصادی بیشترین دلیل آن سوء مدیریت مسئولین بوده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا رحیمی زاده در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در بحث نظام جمهوری اسلامی با توجه بر اینکه امام تکه و مبانی خودشان را مردم قرار داده بودند این نظام دارای دو شاخصه جمهوری و اسلامی  می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا رحیمی زاده با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی و حکومت مبتنی بر نظرات مردم است تصریح کرد: بعد از اینکه پیامبر اکرم 10 سال حکومت اسلامی داشتند و4 سال هم امیر المومنین بعد از آن حکومت اسلامی به آن معنا شکل نگرفت و مردم وامت اسلامی پراکنده بودند، که با کمک مردم و رهبری امام این حکومت شکل گرفته است.

این چهره سیاسی در خصوص گامی به سوی ظهور حضرت حجت تشریح کرد: با این حرکت مردمی ورهبری امام عظیم شان وبرپای حکومت اسلامی بعد از این همه سال این حرکت نشانه گامی به سوی ظهور می باشد.

وی درباره مردمی بودن نظامی جهوری اسلامی ایران افزود: ما در نظامی زندگی میکنیم که با متکی بودن به آرای مردمی برای انتخاب نظام وانتخاب مسئولین می باشد که باعث دوام وثبات این نظام مقدس می شود به دلیل اینکه 98 درصد از مردم به جمهوری اسلامی رای داده اند وپایبند به این نظام نیز هستند.

رحیمی زاده با اشاره به اینکه تنها حکومت مردمی جهان حکومت جمهوری اسلامی ایران می باشد خاطرنشان کرد: در کشور های مختلف بحث دموکراسی بیان می شود ولی عملا رای ونقش مردم در آن نیست یا اگر هم باشد بسیار ضعیف است .

این چهره مطرح سیاسی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در بحث دموکراسی وانتخاب مردمی مسئولین موفق بوده است تاکید کرد: با توجه به همه مشکلاتی که در این چند ساله بوده است هم مشکلات داخلی و چند برابر آن مشکلات خارجی وتهدیداتی که عیلیه جمهوری اسلامی ایران بوده است این نظام با اتکا به مردم ونظرات اسلام توانسته به راه بزرگ خودش ادامه دهد.

وی در خصوص پیشرفت های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران یاد آور شد: در این چند سال از عمر انقلاب می گذرد پیشرفت های چشم گیری در حوزه های فناوری های نانو، پزشکی، دفاعی، راه سازی و... پیشرفت های بسیار خوبی را داشته ایم  ودنیا هم این را خوب می داند واعتراف هم کرده است.

رحیمی زاده در خصوص مشکلات اقتصادی وداخلی اظهار داشت: در حوزه داخلی و در بحث معیشت مردمی واقتصادی بیشترین دلیل آن سوء مدیریت مسئولین بوده است ولی این به آن معنی نیست که مردم بخواهند از نظام فاصله بگیرند واگر انتقادی هم هست به عملکرد های مسئولین در این حوزه است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا وانتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با توجه به چالش های موجود در کشور امیدواریم که مردم با انتخاب مدیران جوان مومن، توانمند، و با تفکر انقلابی امیدواریم که این چالش ها در سال 1400 حل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران نظام جمهوری اسلامی رحیمی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است