Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:36:31 GMT

خروج مرغ زنده و بسته‌بندی از خرم‌آباد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۱۸۹۲

خروج مرغ زنده و بسته‌بندی از خرم‌آباد ممنوع است

ایسنا/لرستان فرماندار خرم‌آباد گفت: هرگونه فعالیت برای خروج مرغ زنده و بسته‌بندی شده از این شهرستان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

جعفر طولابی در جلسه ستاد تنظیم بازار که امروز یازدهم فروردین‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: هرگونه عرضه و توزیع مرغ به‌صورت خارج از شبکه توزیع در محل کشتارگاه‌ها ممنوع و خروج مرغ به هر صورتی از این شهرستان غیرقانونی است که نیروی انتظامی باید بر این موضوع نظارت بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تأمین مرغ مورد نیاز شاهد مشکلاتی در سطح شهرستان هستیم که هنوز برطرف نشده است.

فرماندار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: برخی ناشی از مشکلات کل کشور و برخی ناشی از شیوه توزیع در شهرستان است که طی روزهای اخیر با تشدید نظارت‌ها شیوه توزیع تا حدودی بهتر شده است.

طولابی اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی باید به این موضوع بیشتر توجه و نظارت‌ها را در گلوگاه‌های بازار، مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها، توزیع و عرضه در بین عاملان عمده و خرده‌فروش تشدید کنند.

وی با بیان اینکه بسیج، سپاه و اصناف در این زمینه همکاری جدی دارند، افزود: باید از نیروهای بسیج برای نظارت بر خرده‌فروشی‌ها استفاده شود تا بتوان بخشی از مشکلات فعلی را حل کرد که در این زمینه سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در صورت نیاز به نیروی نظارتی می‌تواند با سپاه استان هماهنگ باشد.

فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: در شرایط عادی، مصرف روزانه مرغ در خرم‌آباد ۳۰ تا ۴۰ تن است اما اکنون بالای ۱۰۰ تن کشتار می‌شود که به دلیل افزایش تقاضا جوابگوی نیاز نیست بنابراین باید نظارت و کنترل جدی در حوزه توزیع صورت گیرد.

طولابی همچنین به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: باید مواد پروتئینی و اقلام اساسی مردم به میزان مورد نیاز تأمین شود تا در این ماه مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی تأکید کرد: در خصوص نظارت بر فعالیت‌های صنفی در ماه مبارک رمضان نیز باید اقدامات جدی انجام شود و همه دستگاه‌های متولی آمادگی لازم را داشته باشند تا در برخورد با تخلفات اقدام قاطع  صورت گیرد.

 فرماندار خرم‌آباد شناسایی عوامل سودجو، دلال و واسطه‌ها را که در شرایط بحرانی سوءاستفاده می‌کنند ضروری دانست و اظهار کرد: باید با قاطعیت با این افراد برخورد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سپاه بسيج ماه مبارک رمضان نیروی انتظامی فرمانداري مرغ دلالان فرماندار خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)