Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی آقازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پارس نیوز ضمن اشاره به شعار سال 1400 که رهبر انقلاب مشخص کردند، بیان کرد» نامگذاری سال و فرمایشات حضرت آقا یکسری نکات محوری و اساسی دارد. 

مهمترین بحثی که مطرح است بحث تولید و جهش تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این است که موانع را از سر راه تولید برداریم و رهبر نیز هرسال با انتخاب این شعارها مسائل را به مسئولان امر گوشزد می کنند.

وی افزود: امروزه یکی از مهم‌ترین اولویت هایی که در جامعه ما وجود دارد اقتصاد و معیشت مردم است. الزاماتی که مسئله معیشت و اقتصاد دارد متعدد و بسیار است. یکی از آن ها عواملی است کهباعث رکود تولید یا ایجاد مشکلات بر سر راه تولید می شود. امسالباید در راستای جهش و رونق تولید مسیر را ادامه دهیم. شعار سال 1400 ادامه اهداف سال گذشته است. راهی که باید موانع را بر سر راه برداریم و جهش تولید را بعد از دو سال محقق کنیم.

آقازاده تصریح کرد:  باید اقداماتی که در تولید و جهش تولید نقش دارد باید آن ها را احصا کنیم. مجلس و دولت و قو قضائیه بایددست به دست هم دهند و امسال شعار مورد نظر رهبر انقلاب را عملیاتی کنیم.

او تاکید کرد: پیگیری ها باید صورت گیرد اما مشکلاتی در مسیر وجود دارد. عواملی که کند کننده مسیر جهش تولید هستند سوء مدیریت در حوزه اقتصادی و سرمایه در گردش و فقدان روحیهصادرات تولیدات داخلی کور و بحث پویایی و تحول تکنولوژی و مشارکت اجتماعی سرمایه گذاران در تولید قطعات موردنیاز یاتوزیع عادلانه و جلوگیری از  رانت خواری تمام این ها باعث افزایشموانع می شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درانتها گفت: طبق فرمایشات رهبرفرزانه انقلاب اسلامی عوامل بازدارنده باید شناسایی و پیگیری شود واین موانع برطرف شود. همچنین نهادهای تخصصی و موسسات ذیربط  باید پای کار باشند تا در حوزه تولید و ایجاد رقابت مناسب باخوداتکایی داخلی پیش روند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اقتصاد رهبر انقلاب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ۶ طرح در حوزه خدمات رفاهی، گردشگری، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان بودند.
ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری استان گفت: در سال گذشته ۵۲ طرح با تلاش کارگروه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید