Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آصف باصره روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا افزود: این تصمیم با مشورت نماینده ولی فقیه در هرمزگان اتخاذ شده است و از مومنان تقاضا داریم برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا دستورکارهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با افزایش بستری شدن بیماران کرونایی در هرمزگان شهرستان بندرعباس از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرد و پیش از بندرعباس شهرستان بندرخمیر هم در وضعیت نارنجی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فاطمه نوروزیان با اشاره به فوت یک مسافر در جمع فوت شده‌های استان تاکید کرد: مردم از سفر کردن در این روزهای پیک بیماری کرونا خودداری کنند.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به افزایش چشمگیر شمار بستری های کرونا در استان در یک هفته اخیر، گفت: متاسفانه با توجه به شرایط موجود، این استان به ویژه بندرعباس در وضعیت هشدار قرمز کرونایی قرار دارد.

دکتر حسین فرشیدی اظهار داشت: شماری بستری های کرونا در هرمزگان در یک هفته اخیر نسبت به هفته قبل بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته و متاسفانه بیشتر مبتلایان نیز از نوع کرونای جهش یافته هستند.

برچسب‌ها کرونا خمیر هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا خمیر هرمزگان کرونا خمیر هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد