Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:17:54 GMT

ممنوعیت هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها در 13 فروردین

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۲۱۶۱

ممنوعیت هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها در 13 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو امروز در ارتباط تصویری با فرمانداران استان، از ممنوعیت هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و پارک‌های استان در روز 13 فروردین خبر داد و اظهار داشت: شهرداری‌ها و نیروی انتظامی برای اعمال این محدودیت مسئولیت اصلی را دارند.


علیار راستگو با بیان اینکه تجمعات و دورهمی‌ها زمینه مناسبی برای انتقال بیماری کروناست، افزود: با توجه به افزایش محسوس تعداد بیماران بستری‌شده در روزهای گذشته، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرهای میانه، شبستر و جلفا در وضعیت نارنجی و شهر سراب در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین خطاب به فرمانداران بر تعامل و هماهنگی با هیأت‌های نظارت انتخابات و عمل به مرّ قانون در روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها تأکید کرد.

مرتضی محمدزاده، دبیر ستاد انتخابات استان نیز با اشاره به زمان‌بندی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیأت‌های اجرایی و نظارت، بر رعایت دقیق این زمان‌بندی تأکید کرد.

تعدادی از فرمانداران استان نیز در این جلسه دیدگاه‌های خود را درخصوص انتخابات خرداد ماه و برخی از مسائل دیگر حوزه مسئولیت خود بیان کردند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تجمع ممنوعیت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی علیار راستگو خبرگزاری فارس فارس تبریز بررسی صلاحیت ها فرماندار هیات های نظارت شبستر جلفا میانه سراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب