Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سعید کلانتری، محقق اصلی کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس درباره آخرین وضعیت کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس گفت: از میان داوطلبان واجد شرایط تا کنون ۹۴ داوطلب واکسینه شده اند که از این تعداد ۱۸ نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند و تا پایان این فاز ۳۹ داوطلب دیگر باید واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محقق اصلی کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس افزود: تا این مرحله هیچ گونه عارضه مهمی که نیاز به مداخله یا متوقف کننده مطالعه باشد، مشاهده نشده است.

کلانتری گفت: نتایج مطالعه تا این جا نشان می‌دهد واکسن کم عارضه یا بی عارضه‌ای است و داوطلبان حتی با علائمی مانند تب و بدن درد، اذیت نخواهند شد.

او افزود: در این مطالعه، چون به صورت دوسوکور است، تعدادی از افراد ادجوانت (واکسن نما) و تعدادی هم واکسن با دوز‌های ۵، ۱۰ و ۲۰ میکروگرم در میکرولیتر دریافت کرده اند که در این مرحله قابل تشخیص نیست و در پایان فاز مطالعاتی پس از جمع آوری کامل اطلاعات می‌توان تعداد دقیق دریافت کنندگان واکسن را مشخص کرد.

محقق اصلی کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس در مورد زمان پایان فاز نخست کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس هم گفت: پیش بینی می‌شود واکسیناسیون ۱۳۳ داوطلب فاز اول تا هفته آتی پایان یابد، اما تجزیه و تحلیل داده‌های این فاز، ۳۵ روز پس از آخرین داوطلبی که واکسن اول را دریافت می‌کند، انجام می‌شود بنابراین اواخر اردیبهشت ماه، فاز اول به طور کامل به پایان می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا موسسه رازی کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه